Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 12.03.2012 kello on 22:34 --- Sen alennus kortin saa ainoastaan lääkärin todistuksen mukaan !! Jos todetaan pysyvä(krooninen),niin alennus on 75% !!
--- Lainaus päättyy ---
Oli kahden lääkärin todistus. Ehkä toinen tai molemmat olivat Kelalle liikaa.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 12.03.2012 kello on 22:04 ---Launtaina tuli laitettua laminaatit lattialle ja tänään menin tapiseeraamaan niin urakka loppu lyhyeen.yhden seinän ehdin tapetoida niin tultiinkin siihen tulokseen että eiku tapetit pois seinältä ja kauppaan katsomaan uusia.Jospa tuo urakka sitten huomenna jatkuis.
--- Lainaus päättyy ---
mä en uskaltais
edes tuolle ukkelille
ehdottaa et vaihdettais tapetei nyt
jotka hän on saanut kovalla työllä paikalleen
vaiks eipä ole valittamista
kun itse oon noi valkannu
jot ei sen puoleen :)
onko se teidän laminaatti kylmä
meillä on yläkerrassa ja ainakin
mun konteis se tuntuu kylmälle
tänne alas ollaan ajateltu
korkkilattiaa ..ois lämmin
mut jumperi... ko sekin tulis maksamaan
niin paljon ,et pitää kytätä nyt vaan tarjouksia :o
Arska:
Kyllä tuo laminaatti tuntuu kylmältä,mutt onneksi se tulee anopin kämppään :D.Meillä itellä olis jo parkettilattia uusimista vaille,ovet pitäis vaihtaa niin sekä tapetit.Ja molemmilla pojilla pitäis käydä tekemässsä pientä pintaremonttia.
On yllättävän kovia nuo hintaero eri kauppojen välillä.Poika osti sellasen 8 osaisen valokuvan tapetin niin se oli Kraudassa tarjouksessa 95€ ja Prismassa se oli normaali hintaisena 69€. Sekin pitäis saada vielä seinälle,kiirettä pitää
migel:
Laittakaa Sipu sellainen lattialämpökalvo sinne! Ei vie paljoa sähköä ja on kiva jalan alla...
migel:
Ja öitä muuten kaikille! Nukkumatti kutsuu,,,,,,,,,,buena notte allihopa!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta