Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Duster:
Tänään täydennetty lääkenyssäkkää, siis käyty apteekissa. Samalla tuli ulkoilutettua Ryskyäkin
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 12.03.2012 kello on 16:06 ---Tänään täydennetty lääkenyssäkkää, siis käyty apteekissa. Samalla tuli ulkoilutettua Ryskyäkin
--- Lainaus päättyy ---
Kävin myös Vesannolla apteekissa!! En saanut kaikkia lääkkeitä mammalle,ikkuna oli rikki,hyllyt tyhjennetty,Launtain yönä olivat käyneet ensimmäisen kerran,ikkuna eilen uusittu,nyt taas säpäleinä!! Eiköhän olis aihetta laittaa kalterit ikkunoihin!!!Huomiseksi lupasivat lääkkeet !!! >:(
vesako:
Mun pitäis kanssa käydä apteekissa lähipäivinä.
Onneks tuo sadan napin paketti maksaa
vain 3 ekee kun on kelakortissa tuo
erityiskorvattavat lääkkeet merkki.
Harmi kun kohta terve mies niin saattavat sen
kortin muuttaa. >:(
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 12.03.2012 kello on 17:11 ---Mun pitäis kanssa käydä apteekissa lähipäivinä.
Onneks tuo sadan napin paketti maksaa
vain 3 ekee kun on kelakortissa tuo
erityiskorvattavat lääkkeet merkki.
Harmi kun kohta terve mies niin saattavat sen
kortin muuttaa. >:(
--- Lainaus päättyy ---
Ei ne muuta,minulla on kanssa kelan erityiskorvattava kortti ,verenpaineen takia !!
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 12.03.2012 kello on 17:17 --- Ei ne muuta,minulla on kanssa kelan erityiskorvattava kortti ,verenpaineen takia !!
--- Lainaus päättyy ---
Minulle ei Kela myöntänyt erityiskorvausta, kun ei ollut sääntöjen edellyttämää 6 kuukauden seurantaa ennen lääkityksen aloittamista. Valitin, ja valituksen käsittely kesti melkein päivälleen vuoden. Kielteisen päätöksen tekoon oli osallistunut neljä asiantuntijaa. Paljonkohan tuokin maksoi? Kysymys ei ollut rahasta, vaan periaatteesta, kun tiedän, että toisille on myönnetty erityiskorvaus heti. Vuositasolla erityiskorvauksen merkitys olisi ollut n. 2,5 €
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta