tämmösen kans kotiin..
kotona taas piettiin hulluna..
ja oli komeeläjä klapei ktoon...
Venäläiset urut.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1172 1173 [1174] 1175 1176 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
tämmösen kans kotiin.. Venäläiset urut. ![]() tämmösen kans kotiin.. No mutta kyllähän tuolla sitten loppukesästä marjoista mehua kottaraiselle puristaa. Niin ymmärtää hankinnan tärkeyden. ![]() tämmösen kans kotiin.. Mitä rupeat liimailemaan? No missäs te matkalla kävitte Mullhousen lisäksi ?
Olisi kivaa kuulla ![]() No missäs te matkalla kävitte Mullhousen lisäksi ? Aika tylsää ja tavanomaista lomailua. Blogista löytyy eiliseen asti! Ja eilen illalla käytiin unille puoli kahdeksan ja jätettiin cava-pullo kesken, kun jo ajateltiin tän päivän siirtymää! ![]() Pasin serkku vaimonsa kanssa tulee tänne viikon päästä; niillä on kämppä täällä kylillä. Aiotaan vaan olla ja nauttia lämmöstä ja auringosta! Hmmm.... tylsää ja tylsää. Kyllä mulle flamingo-kuvat kelpais! Mukavata reissun jatkoa!
Pesty autoa sisältä parisen tuntia, vielä jäi lattiat kuuraamatta ja patjat tamppaamatta.
Toiset haravoivat lehdet pihalta, mutta minä en.
Ajoin biosilppuavalla leikkurilla lehdet murusiksi. Jälki on sen näköistä, kun ei olisi lehtiä ollutkaan.
Toiset haravoivat lehdet pihalta, mutta minä en. Niin, mutta kun naiset sanoo että haravoiminen on mielettömän ihanaa. ![]() Ajeltu Muhokselle, Laitasaaren koululle. Tarkoituksena juosta 10km kilpaa. Eka kerta M40 sarjassa. Jos jaksais juosta hivenen alle 4min/km niin sehän ois kuin 3 cooperia kolmeen tonniin ja vähän päälle
Keli ainakin on hyvä joten yksi tekosyy vähemmän selittelyyn... Tehty suursiivous ja syöty vaunussa. Pojat halus jopa mennä päiväunille jo vaunuun :-)
Hyvin tuntuu vaunussa nukuttavan :-)
Aika hyvä!
Pojilla heti tajut kankaalla kun saa vaunussa pötkötellä! Meillä oli ihan sama homma kun vaunu ostettiin. Pihalla piti saada ekat unet jo nukkua. Ja hyvinhän se nukuttaa...Tuli käytyä Muhos juoksu vetäisemässä. Aikaan 39:02, joten tavoitteeseen meni, kirkkaasti. Taispa tulla jopa oman sarjan ykkös sija Tosin olivat ensin laittaneet minut M60 sarjaan. Palkintojen jaossa selvis. Totesin vain, että vaikka näköä onkin vähintään kuuskymppiseksi niin ikä ei vielä valitettavasti riitä! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1172 1173 [1174] 1175 1176 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|