Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (349/15088) > >>

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.03.2012     kello on 20:58 ---No tämä oli nyt tommonen harjotelma. Viimeviikolla menin kurssille yheksi illaksi. Ensin siellä harjottelin tekeen rinkuloita ja tein niistä tyttärille rannekorun. Tälläviikolla kun on lomaviikko, ei ollu kurssia, piti eilen hakea kempeleestä Kivi-pekoilta lisää lankaa, sitte tekasin illalla työkalut ja tein tänään tuon ketjun - sydän piti ostaa enshätään oulusta valmiina.

Oli muuten Kivi-pekoilla kivan halpaa led-nauhaa tunnelmavaloksi. 20 koko viiden metrin kerä.

--- Lainaus päättyy ---
Missäpäin Kempelettä ko.firma on?Tuonnehan ei ole pitkä matka.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski -  6.03.2012     kello on 23:21 ---Missäpäin Kempelettä ko.firma on?Tuonnehan ei ole pitkä matka.

--- Lainaus päättyy ---

oliskohan ollut joku Riihivainio ???  Netti neuvoo ;)
Vi-pe led taisi olla toinen paikka josta netistä löytää heidän tavaraa.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.03.2012     kello on 23:28 ---oliskohan ollut joku Riihivainio ???  Netti neuvoo ;)
Vi-pe led taisi olla toinen paikka josta netistä löytää heidän tavaraa.

--- Lainaus päättyy ---
Riihitie 31 Kempele ;)

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.03.2012     kello on 20:17 ---Tuommosen ketjun tekasin tänään vaimolle ajankuluna.

--- Lainaus päättyy ---
Hienoa kun täältä löytyy toinenkin hopean näprääjä.Itse opetan opistolla ketjujen tekoa.Jos on jostain kysyttävää tai tarttet ohjeita niin ota yhteyttä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  7.03.2012     kello on 20:55 --- Hienoa kun täältä löytyy toinenkin hopean näprääjä.Itse opetan opistolla ketjujen tekoa.Jos on jostain kysyttävää tai tarttet ohjeita niin ota yhteyttä.

--- Lainaus päättyy ---

kiitoksia tiedosta - aloittelija ei vielä tiedä mitä kysyä. Mun kurssi kestää pääsiäiseen, johon asti voi kysellä "opelta", mutta sitten kun tulee kysymyksiä, saat postia ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View