Rollin lauantain päivitys mitä tänään tehty oli Nunnukkamiehet video. Ajattelin vaan kun pohjoisesta me vieraat tultiin
Vitsi vitsi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vitsi vitsiSent from my iPhone using Tapatalk
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1119 1120 [1121] 1122 1123 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Rollin lauantain päivitys mitä tänään tehty oli Nunnukkamiehet video. Ajattelin vaan kun pohjoisesta me vieraat tultiin
Vitsi vitsiSent from my iPhone using Tapatalk Nyt löydetty taas uusi juttu Knaussista - meillähän on kääntyvät etupenkit. Kasvot aurinkoon Mourusalmen kahvittelupaikassa!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rollin lauantain päivitys mitä tänään tehty oli Nunnukkamiehet video. Ajattelin vaan kun pohjoisesta me vieraat tultiinheh joo ei muistannu ja osannu yhistää.... Vietetty ihanaa talvilomaa ja Rukalla laskettu mäkeä kintut hapoille
![]() Ollaan mökkimajoituksessa ja todettiin, että paljon helpompaa ja mukavampaa kuin vaunussa olis
![]() Tilaa on jopa 35 m2 levitellä romppeita ja vaatteita ja tuli palaa takassa. Ammattiyhdistyksen jäsenyydellä hinta on just kohdillaan ![]() Meillä sentään sotapoliisit kiertää tunnin välein ja ratsaa paikat,ja lisäksi iso kyltti sotilasalue en talojaMinäkin siellä pari kertaa kiersin.
Pesty keittiön ISO matto. Vanhemmalla koiralla oli päivällä iskenyt mahatauti
Oli tullu kakka ja yrkki keittiön matolle. Siisti vanha koira ku on niin oli tietty hävettäny tuollainen vahinko. Hän sitten oli onnistunut peittämään näkyvistä vahinkonsa kääntämällä maton jokaisen neljä kulmaa keskelle niin, että tuotokset jäi sinne käärön sisälle siististi pakettiin. Oli se nolo kun tulin kotiin, raukka. Nyt on matto pesty ja kuivumassa ja palkitsin itteni elefanttioluella Autotallista löytyy vielä Saksan reissun tuomisten rippeitä.Meillä on tuommonen robotti-imurikin. Sitä EI käytetä automaattina päivällä ku vain koirat on kotona. Sanovat, että on painajainen se näky ku ropotti käy harjaamassa tuommosen koiran vahingon päällä ja sitten surffailee pitkin taloa levittämässä sitä ilosanomaa *OMG* Sent from my iPad using Tapatalk Vastaanotettu postia. Tuli yllätyksenä sakkomaksu etelä saksasta. Ilmeisesti automaattivalvontaa . Hyvin näyttää perille tulevan joten alkaa paikat olemaan vähissä missä voisi nauttia ajamisesta
![]() Tuli yllätyksenä sakkomaksu etelä saksasta. Ilmeisesti automaattivalvontaa . Minkä hintainen tuo yllätys oli ?
Ilkivaltaa kulkineelle Vastaanotettu postia. Tuli yllätyksenä sakkomaksu etelä saksasta. Ilmeisesti automaattivalvontaa . Hyvin näyttää perille tulevan joten alkaa paikat olemaan vähissä missä voisi nauttia ajamisesta Jaa. Siitäkö tulee nautinto, että ajaa ylinopeutta ja toivoo ettei kukaan näe? ![]() Minkä hintainen tuo yllätys oli ?Eipä ollut kuin kolmekymppiä, mutta se lapussa ei mitään tietoja rikkomuksesta muuta kuin päivämäärä ja "traffic*. Pyysin asiasta lisätietoja. Jaa. Siitäkö tulee nautinto, että ajaa ylinopeutta ja toivoo ettei kukaan näe?No, voi sen noinkin ymmärtää. Ihan miten vaan. Mä olen leikkinyt räätäliä tai jotain sellaista: olen mitannut Pasin ympärysmitan ja sille sopivia vaatteita. Jostain syystä kaikki sen sortsit on kutistuneet kummasti.
![]() Niin ja mun sortsit on venyneet. ![]() Aamupäivän ohjelmassa käynti Partioaitan Outletissa tuossa Vantaan Ikean vieressä. Jospa siellä roikkuis jotain kivaa ja kevyttä kesävaatetta reissuun otettavaksi. Tähän pieni mainospala: mä tein kovan duunin kesällä 2007, kun kiersin lähestulkoon kaikki pk-seudun alan liikkeet etsimässä Haltin sortseja, sortsihameita ja capreja alennusmyynnistä. Ne ei paina just mitään ja pysyy siistinä pesusta toiseen. Kertakaikkisen loistavia pakata lentokoneeseen/asuntoautoon kun ovat niin kevyitä. Valitettavasti mä olin silloin melkein 15kg isompi, eli nyt ne ihanaiset roikkuu murheellisesti mun päällä ![]() Myöhäiseeniltavuoro on töihin. Tänään meillä onkin joka vuoroon ihminen. Toivottavasti! Hyvin se meni eilinenkin. Sain heti otteen töistä, enkä jäänyt vääntelemään käsiäni työtaakan alla. Siitä olin kyllä hiukan yllättynyt. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1119 1120 [1121] 1122 1123 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|