No nää on vissii näitä aloittelevan vaunuilijan alkumokia ku innolla pitää tutkia joka paikka läpi
No nää on vissii näitä aloittelevan vaunuilijan alkumokia ku innolla pitää tutkia joka paikka läpi
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1103 1104 [1105] 1106 1107 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
No nää on vissii näitä aloittelevan vaunuilijan alkumokia ku innolla pitää tutkia joka paikka läpi ![]() Ehkä tästä elämä vielä joskus voittaa ![]() Ja bongattu tämmönen lehtijuttu http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014030718104659_uu.shtml
Ensin oksennettu ja loppu päivä enempi ja vähempi nukuttu. Kuopuksella synttärit eilen (mitä piti juhlia huomenna) ja esikoisella synttärit tänään. Kolmestaan täällä siis oksennettu viime yö..pittääpä näyttää kottaraisell
Eipä tässä muuta ihmeelistä tehty,muutama filetti !Joko mun tarvii ens viikolla käydä kalakaupassa ? et pääsee kokeilemaan ![]() Eipä tässä muuta ihmeelistä tehty,muutama filetti ! Eli siis filetti ja pyrstöpidin? Siis molemmat samassa tupessa.
Joko mun tarvii ens viikolla käydä kalakaupassa ? et pääsee kokeilemaanMaanantaina lähtee ! ![]() Luulen et unimatti tulee ajoissa tänään............. Hyvää perjantaiehtoota kaikille t migelAloitettu tipaton maalis-huhtikuun 20.pvään. Huoh saas nähä miten pysyy?! Nyt kaalisopalla ja koffi nokan alla... Ei näyttäny kauan kestävän ![]() Mikäs nyt tökkii ? ? ?Pientä itse ilmaisua vain, ... ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1103 1104 [1105] 1106 1107 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|