Kauas on pitkä matka.. Minne saakka oot menossa vai ootko töissä?
Kottii ollaa menossa. Salla-> Rovaniemi-> Oulu-> Jyväskylä-> Koti. 397km vielä ajettavaa..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1087 1088 [1089] 1090 1091 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kauas on pitkä matka.. Minne saakka oot menossa vai ootko töissä? Kottii ollaa menossa. Salla-> Rovaniemi-> Oulu-> Jyväskylä-> Koti. 397km vielä ajettavaa.. Käykää Tikkakoskella tiplomaatin luona kahvilla. Minä tarjoon.
Käykää Tikkakoskella tiplomaatin luona kahvilla. Minä tarjoon. Lumitöitä,lätkän katsomista ja pikkuhiljaa vaunun lastaamista reissua varten.
Jääkaappi ei tietenkään lähtenyt päälle kun sitä nyt olisi ensimmäistä kertaa tosissaan tarvinnut,pietso jotenkin jumittaa pohjaan välillä eikä suostu syttymään Käykää Tikkakoskella tiplomaatin luona kahvilla. Minä tarjoon. Tikkakoski 15. Voishan sitä muuten poiketa mutta ei passaa mennä häiritteen raskaan työn raatajan yöunia... Käykää Tikkakoskella tiplomaatin luona kahvilla. Minä tarjoon. Tikkakoski 15. Voishan sitä muuten poiketa mutta ei passaa mennä häiritteen raskaan työn raatajan yöunia... ![]() Saunassa käyty ja nyt katsomaan peliä vaunuun
![]() Saunassa käyty ja nyt katsomaan peliä vaunuunMuista tehdä se terveellinen saunalenkki... Mäessä rymytty. Kovaa hommaa näin vanhoilla päivillä, mut periks ei anneta.
Työt ja muut velvoitteet haittaa hyvää harrastustoimintaa, joten uusiks vasta talvilomalla maaliskuussa. yöpukupäivää viettety ...piitkää-ääst aikaa
ja just join kaffeet kera munkin ja Innoa innostuneesti katselen nyt töllöstä ja välillä syynään naamakirjaa jossa pysyy hyvin kärryillä noiden ölymppialaisten suhteen ![]()
Filettejä !
Duunissa päivällä ja nyt lätkää pitää katsoa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1087 1088 [1089] 1090 1091 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|