Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (327/15087) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.02.2012     kello on 18:06 ---Laitoin rouvan kauppaan hakemaan laatikollisen Pirkkaa.   ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ja nyt olen juonut jo melkein kaksi, sitä ennen hain "karvakäsiltä"(* pari pizzaa.  :)

Akkuja olen kanssa lataillut, kameroiden akkuja.

*) Meidän kylällä Turkin pojista käytettävä vilpittömän ystävällismielinen termi.

Weicco:
^
sama nimitys meijjän kyllä.  ;D meilä on myös grilli siinä ja sitä pitää kiinalainen todella hyvät grilli safkat mut ei vedä vertoja Oulun grilleille  :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.02.2012     kello on 19:59 ---Ja nyt olen juonut jo melkein kaksi, sitä ennen hain "karvakäsiltä"(* pari pizzaa.  :)

Akkuja olen kanssa lataillut, kameroiden akkuja.

*) Meidän kylällä Turkin pojista käytettävä vilpittömän ystävällismielinen termi.

--- Lainaus päättyy ---
Onneksi ei omia akkuja :D

Alan:
^

Huomenna alkaa omien akkujen latailu... autossa onkin lataus päällä, kävin vasta laittaan hallilla roikan nokkaan.

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 23.02.2012     kello on 20:10 ---^
sama nimitys meijjän kyllä.  ;D meilä on myös grilli siinä ja sitä pitää kiinalainen todella hyvät grilli safkat mut ei vedä vertoja Oulun grilleille  :D

--- Lainaus päättyy ---
Joopa,Oulu on grillien ja pizzerioiden luvattu kaupunki,ainakin määrässä.Kyllähän täällä myös laadullisesti on monta hyvää paikkaa.Huomenna menevät muutamaksi tunniksi ainakin pizzeriat kiinni sen ampumistapauksen vuoksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View