Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.02.2012 kello on 18:06 ---Laitoin rouvan kauppaan hakemaan laatikollisen Pirkkaa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ja nyt olen juonut jo melkein kaksi, sitä ennen hain "karvakäsiltä"(* pari pizzaa. :)
Akkuja olen kanssa lataillut, kameroiden akkuja.
*) Meidän kylällä Turkin pojista käytettävä vilpittömän ystävällismielinen termi.
Weicco:
^
sama nimitys meijjän kyllä. ;D meilä on myös grilli siinä ja sitä pitää kiinalainen todella hyvät grilli safkat mut ei vedä vertoja Oulun grilleille :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.02.2012 kello on 19:59 ---Ja nyt olen juonut jo melkein kaksi, sitä ennen hain "karvakäsiltä"(* pari pizzaa. :)
Akkuja olen kanssa lataillut, kameroiden akkuja.
*) Meidän kylällä Turkin pojista käytettävä vilpittömän ystävällismielinen termi.
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi ei omia akkuja :D
Alan:
^
Huomenna alkaa omien akkujen latailu... autossa onkin lataus päällä, kävin vasta laittaan hallilla roikan nokkaan.
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 23.02.2012 kello on 20:10 ---^
sama nimitys meijjän kyllä. ;D meilä on myös grilli siinä ja sitä pitää kiinalainen todella hyvät grilli safkat mut ei vedä vertoja Oulun grilleille :D
--- Lainaus päättyy ---
Joopa,Oulu on grillien ja pizzerioiden luvattu kaupunki,ainakin määrässä.Kyllähän täällä myös laadullisesti on monta hyvää paikkaa.Huomenna menevät muutamaksi tunniksi ainakin pizzeriat kiinni sen ampumistapauksen vuoksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta