Seurasitko näytöltä. Minun polvea ronkittiin 1½ tuntia vuosi sitten ja lääkityksen vaikutus oli mielenkiintoinen. Aikataju hävisi ja oli pirun hauskaa kattella miten leikkaus edistyi.Kylläpä kattelin..aikas lailla sama aika meni mullakin..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1083 1084 [1085] 1086 1087 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Seurasitko näytöltä. Minun polvea ronkittiin 1½ tuntia vuosi sitten ja lääkityksen vaikutus oli mielenkiintoinen. Aikataju hävisi ja oli pirun hauskaa kattella miten leikkaus edistyi.Kylläpä kattelin..aikas lailla sama aika meni mullakin.. Töitä töitä, töitä ja töitä täällä kans joutas jo vapaille Diplomaatti ei pidä rehkiä että ei tule revähtymiä ![]() töitä, töitä ja töitä täällä kans Laitettu huussin ovi lukkoon ja ajeltu toyotalla muutama tunti..
![]()
Kokeilin, saisinko toisella bluetooth USB adapterilla kuvat siirtymään Lumiasta tietokoneelle.
Ei riittänyt taito tai ei onnistu muuten. Siis adapterin palautus. Herätty turhn aikaisin-mutta koirathan ne joka aamu herättää klo 6. Tänään työssä iltavuoro eli 18.00:aan. Viikko mennyt toipuessa- kuume jatkoi oksennustautina. Lievä vain, mutta koko viikon ruokaa ei haluttanut. Kaveri taas sai pahemman. Yhden vrk:n rajusti sairas. Onneksi huomasi kysyä- olsiko siitä akupunktiosta apua? Hoidin tulitikulla kun ei ollut neuloja
Mutta simsalabim- auttoi. Sitä ennen ei voinut kaveri kääntää edes kylkeä kun yökkäs. Sai alkaa nukkumaan. Vaan olipa paha vierestä katella kun oli niin sairas. Edes kahvia ei haluttanut.Nyt on kyllä kivaa kun molemmat jo tervehtyy ja alkaa ruoka maistua. Viikonloppuna saateltiin entinen appiukko viimeiselle matkalle. 90 vuotta ehti täyttää. Pitkä hyvä elämä omassa kodissa asuen. Nyt vain niitä olympialaisia katselemaan.
Toivuttu viimeöisestä.....sa iraala käynnistä, olin n. 2t tipassa
Terve!
Ihmetelty outoa valoilmiötä Naantalin taivaalla . Naapuri tiesi että se on joku Aurinko tai jotain... Kotona. Palattu kotia sairastaa..
Kotona. Palattu kotia sairastaa..Töitä ![]() Kotona. Palattu kotia sairastaa.. Tarvitsetko keppejä? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1083 1084 [1085] 1086 1087 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|