Ostin koukkuja takatalliin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1079 1080 [1081] 1082 1083 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ostin koukkuja takatalliin.
Illalla voisi hieman juhlistaa,minulla tuli 1,5 vuotta täyteen ilman tupakkaa joku aika sitten. Pasi, joka on aloittanut röökinpolton ennen kuin aloitti koulun, pääsi myös sähkötupakalla eroon tupakasta. Sähkötupakan (reilu puoli vuotta) jälkeen siirtyi nikotiinipurkkaan ja -inhalaattoriin. Nuuskaa menee myös. Inhalaattoriinkaan ei enää uskalla koskea, koska se muistuttaa kuitenkin röökistä. 2,5 vuotta ilman tupakkaa on kuitenkin aika lyhyt aika. Ilman nikotiinia se ei edes ajattele yrittävänsä olla. Mä olen myös sähkötupakkaa yrittänyt sauhutella, mutta olen saanut lähinnä vatsan kipeäksi. Tai palaneen vanun makua suuhun... Niin, ne käyttöohjeet kai kertoisi, mihin se neste laitetaan. ![]() Boksi laitettu auton katolle, boksi täyteen hiihtimiä ja takakontti täyteen kasseja, yöllä tungetaan sinne vielä koira ja kokka kohti Pyhää.
Ja ilman röökiä mennyt vappuna jo 8v. Lopetus tapahtui ennalta päätetysti ja ilman minkäänlaisia korvikkeita. Jenkki oli ainoa apu joskus. Eikä ole mieli enää tehnyt, vaikka olin aina sitä mieltä, että ei kannata lopettaa, kun rööki on niin hyvää. Ekalla yrityksellä kuitenkin onnistui 20v. käryttelyn jälkeen. Tsemppiä lopettaneille Meidän lähi-Alepassa on tyhjennysmyynti ennen maanantaina alkavaa remppaa. Sinne piti siis suunnata tänäänkin. Nyt kassarouva virnisteli jo ihan avoimesti, kun kolmantena peräkkäisenä päivänä tein kunnon hamstrausreissun. Totesin vaan iloisesti, että teille ei jää paljon hommia, kun mä tyhjennän hyllyt
![]() Silleen kuitenkin järki ollut päässä, että olen ostanut vain niitä tuotteita, joita joutuisin lähimmän parin kk (vai parin vuoden?) aikana kuitenkin ostamaan 30-70% kovemmilla hinnoilla. Mausteissakin on päiväleimaa vielä neljä vuotta; kannattaahan niitä ostaa ![]() Kevään as.auto-reissua vartenkin on nyt tehty hankintoja. Ei sitten tarvii viimeisellä viikolla hötkyillä niin paljon. Pasi tulee tunnin päästä töistä. Sain kaikki tavarat piilotettua kaappeihin ![]() Seuraavaksi suunnittelemaan ja valmistelemaan iltapalaa. Boksi laitettu auton katolle, boksi täyteen hiihtimiä ja takakontti täyteen kasseja, yöllä tungetaan sinne vielä koira ja kokka kohti Pyhää. Nämä suoritettu jo eilen ja keskiviikkona, tosin koiran sijaan autoon laitettiin kolme hyvin hölmistynyttä lasta. 3 tunnin ajon jälkeen ne totes et nyt ei vissiin mentykään lähipaikalle laskettelemaan. Takana siis 950 km ja nyt ollaan Sallatunturin juurella Meidän naapurit on myös paraikaa matkalla sinne Sallaan.
Me oltiin siellä jouluna. Kyllä kinkkun paisto onnistu,hyvää on. Mutta toiseelta oli hiukka epäonneakin tässä rojektissa,etuhammas halkesi kahtia ,miten kieli onkin kokoajan siinä halkeamassa,? Ensi viikolla sitten hammaslääkäriin,vaikken tahtois millään ,sain armeijassani ollesa kauhean kammon hmpilääkäriin.
Sent from my iPad using Tapatalk
Laitoin 4 koukkua takatalliin, että saan tavaroita pysymään järjellisessä järjestyksessä edes vähäsen.
sain armeijassani ollesa kauhean kammon hmpilääkäriin.Sama vika täällä, armeijan jälkeen oli 13 vuotta väliä kunnes menin hammaslääkäriin, kun takahampaasta puuttu jo puolet no lääkäri anto vähän reilummin juurihoitoa ja halkes koko hammas ja se jouduttiin repimään juurineen irti ![]() Sama vika täällä, armeijan jälkeen oli 13 vuotta väliä kunnes menin hammaslääkäriin, kun takahampaasta puuttu jo puolet älä, älä kirvestä kaivoon heitä, kyllä bileet paranee kun useammin käy. Minäkin olen hammaslääkärikammoi nen, tai oikeestaan entinen. Olen menneiden vuosien kouluhammaslääkärei den "uhri". Täytyy kyl ihan vilpittömästi todeta, että nykyinen hammaslääkäri (yksityinen) on melkein ystävä ja on kiva tavata ja vaihtaa kuulumisia... Ainoa huono puoli tässä kaveruudessa on hinta, aina on + - 100 euroa.. Taitaa olla liikenteessä tota hammasonkkista. Mulla lohkes takahammas.Voi jummin jammin et ketuttaa....
Hitto vie ja vielä viikonloppu,-niin tyypillistä ![]() Joo ja en minäkään niistä hampilääkäreistä pidä..... t migel Huomenta!
![]() Nukkumatti lähti livohkaan jo viideltä. Mun teki mieli kahvia, tupakkaa ja nettiä ja annoinkin sitten itselleni luvan nousta ylös. Kun on koko viikon noussut neljän maissa, niin näinhän tässä käy! Tää on kyllä oikeesti ihan päivän parhaita hetkiä, kun on yksin hereillä hiljaisessa talossa. Tänään olis periaatteessa siivouspäivä, kun Pasi menee töihin. Huoks! ![]() Tunnin verran paljua oon lämmittänyt. Harmittaa tuo hammas ja kielikin on pirun kipeä kun se jostain syystä kokoajan etsiytyy tohon lohenneeseen hampaaseen.
Sent from my iPad using Tapatalk Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1079 1080 [1081] 1082 1083 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|