rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9820684 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #16200 : 14.02.2014 kello on 15:54 »
Laitoin kinkun uunin,eilen tehtiin karjalanpaisti. Huomenna paistetaan lanttu ,porkkana ja imelletty laatikot.laitoin myös paljun täyttymään taitaa siihenkin kolmisen tuntia mennä ennenkuin on täynnä

Sent from my iPad using Tapatalk

Et sitten ole kalenteria katsonut?  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:40
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #16201 : 14.02.2014 kello on 15:58 »
Ostin koukkuja takatalliin.

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #16202 : 14.02.2014 kello on 16:00 »
Illalla voisi hieman juhlistaa,minulla tuli 1,5 vuotta täyteen ilman tupakkaa joku aika sitten.
Onnistui todella helposti sähkötupakan avulla,olen hommannut laitteet myös viidelle kaverille ja kaikki ovat lopettaneet niiden avulla tupakoinnin,loistava keksintö  Thumb
Kaikki nicorette höpötykset tuli kokeiltua vailla menestystä aikaisemmin.
Olo on loistava,rahaa säästyy,ei haise vaatteet ja ei tarvitse kärvistellä pihalla tupakalla vaan voi höyrytellä vaikka leffaa katsoessa sohvalla ilman hajuhaittoja.
Sen 5€ joka minulla keskimäärin meni päivässä tupakkaan kun rupeaa laittamaan joka päivä sivuun pääsee melko pian vaununpäivitykseen  Thumb

Pasi, joka on aloittanut röökinpolton ennen kuin aloitti koulun, pääsi myös sähkötupakalla eroon tupakasta. Sähkötupakan (reilu puoli vuotta) jälkeen siirtyi nikotiinipurkkaan ja -inhalaattoriin. Nuuskaa menee myös. Inhalaattoriinkaan ei enää uskalla koskea, koska se muistuttaa kuitenkin röökistä. 2,5 vuotta ilman tupakkaa on kuitenkin aika lyhyt aika. Ilman nikotiinia se ei edes ajattele yrittävänsä olla.

Mä olen myös sähkötupakkaa yrittänyt sauhutella, mutta olen saanut lähinnä vatsan kipeäksi. Tai palaneen vanun makua suuhun... Niin, ne käyttöohjeet kai kertoisi, mihin se neste laitetaan.  :-X

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #16203 : 14.02.2014 kello on 17:05 »
    Boksi laitettu auton katolle, boksi täyteen hiihtimiä ja takakontti täyteen kasseja, yöllä tungetaan sinne vielä koira ja kokka kohti Pyhää.

Ja ilman röökiä mennyt vappuna jo 8v. Lopetus tapahtui ennalta päätetysti ja ilman minkäänlaisia korvikkeita. Jenkki oli ainoa apu joskus. Eikä ole mieli enää tehnyt, vaikka olin aina sitä mieltä, että ei kannata lopettaa, kun rööki on niin hyvää. Ekalla yrityksellä kuitenkin onnistui 20v. käryttelyn jälkeen. Tsemppiä lopettaneille  Thumb

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #16204 : 14.02.2014 kello on 17:39 »
    Meidän lähi-Alepassa on tyhjennysmyynti ennen maanantaina alkavaa remppaa. Sinne piti siis suunnata tänäänkin. Nyt kassarouva virnisteli jo ihan avoimesti, kun kolmantena peräkkäisenä päivänä tein kunnon hamstrausreissun. Totesin vaan iloisesti, että teille ei jää paljon hommia, kun mä tyhjennän hyllyt  :laugh:

Silleen kuitenkin järki ollut päässä, että olen ostanut vain niitä tuotteita, joita joutuisin lähimmän parin kk (vai parin vuoden?) aikana kuitenkin ostamaan 30-70% kovemmilla hinnoilla. Mausteissakin on päiväleimaa vielä neljä vuotta; kannattaahan niitä ostaa  :D

Kevään as.auto-reissua vartenkin on nyt tehty hankintoja. Ei sitten tarvii viimeisellä viikolla hötkyillä niin paljon.

Pasi tulee tunnin päästä töistä. Sain kaikki tavarat piilotettua kaappeihin  :-[
    Seuraavaksi suunnittelemaan ja valmistelemaan iltapalaa.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
    • 1299XX
    « Vastaus #16205 : 14.02.2014 kello on 18:21 »
    Boksi laitettu auton katolle, boksi täyteen hiihtimiä ja takakontti täyteen kasseja, yöllä tungetaan sinne vielä koira ja kokka kohti Pyhää.

Nämä suoritettu jo eilen ja keskiviikkona, tosin koiran sijaan autoon laitettiin kolme hyvin hölmistynyttä lasta. 3 tunnin ajon jälkeen ne totes et nyt ei vissiin mentykään lähipaikalle laskettelemaan. Takana siis 950 km ja nyt ollaan Sallatunturin juurella
    « Viimeksi muokattu: 14.02.2014 kello on 19:35 »

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #16206 : 14.02.2014 kello on 18:31 »
    Meidän naapurit on myös paraikaa matkalla sinne Sallaan.
    Me oltiin siellä jouluna.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:27
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #16207 : 14.02.2014 kello on 19:55 »
    No niin,kinkun puolikas on nyt kypsäkohta saa maistella,nam.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #16208 : 14.02.2014 kello on 21:40 »
    Kyllä kinkkun paisto onnistu,hyvää on. Mutta toiseelta oli hiukka epäonneakin  tässä rojektissa,etuhammas halkesi  kahtia ,miten kieli onkin kokoajan siinä  halkeamassa,? Ensi viikolla sitten hammaslääkäriin,vaikken tahtois millään ,sain armeijassani ollesa kauhean kammon hmpilääkäriin.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:40
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #16209 : 14.02.2014 kello on 22:03 »
    Laitoin  4 koukkua takatalliin, että saan tavaroita pysymään järjellisessä järjestyksessä edes vähäsen.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:34
    « Vastaus #16210 : 14.02.2014 kello on 22:09 »
    sain armeijassani ollesa kauhean kammon hmpilääkäriin.
    Sama vika täällä, armeijan jälkeen oli 13 vuotta väliä kunnes menin hammaslääkäriin, kun takahampaasta puuttu jo puolet  :( no lääkäri anto vähän reilummin juurihoitoa ja halkes koko hammas ja se jouduttiin repimään juurineen irti  Thumbd nyt taidan pitää ainaki 20 vuotta väliä ennen seuraavaa käyntiä  :o

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 1.03.2025 kello on 10:03
    • Porvoo
    « Vastaus #16211 : 14.02.2014 kello on 22:26 »
    Sama vika täällä, armeijan jälkeen oli 13 vuotta väliä kunnes menin hammaslääkäriin, kun takahampaasta puuttu jo puolet  :( no lääkäri anto vähän reilummin juurihoitoa ja halkes koko hammas ja se jouduttiin repimään juurineen irti  Thumbd nyt taidan pitää ainaki 20 vuotta väliä ennen seuraavaa käyntiä  :o

älä, älä kirvestä kaivoon heitä, kyllä bileet paranee kun useammin käy.
    Minäkin olen hammaslääkärikammoi nen, tai oikeestaan entinen. Olen menneiden vuosien kouluhammaslääkärei den "uhri". Täytyy kyl ihan vilpittömästi todeta, että nykyinen hammaslääkäri (yksityinen) on melkein ystävä ja on kiva tavata ja vaihtaa kuulumisia... Ainoa huono puoli tässä kaveruudessa on hinta, aina on + - 100 euroa..

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
    • Strömma Kemiönsaari
    « Vastaus #16212 : 15.02.2014 kello on 03:01 »
    Taitaa olla liikenteessä tota hammasonkkista. Mulla lohkes takahammas.Voi jummin jammin et ketuttaa....
    Hitto vie ja vielä viikonloppu,-niin tyypillistä :D
    Joo ja en minäkään niistä hampilääkäreistä pidä.....     t migel

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #16213 : 15.02.2014 kello on 06:12 »
    Huomenta!  :)
    Nukkumatti lähti livohkaan jo viideltä. Mun teki mieli kahvia, tupakkaa ja nettiä ja annoinkin sitten itselleni luvan nousta ylös. Kun on koko viikon noussut neljän maissa, niin näinhän tässä käy!
    Tää on kyllä oikeesti ihan päivän parhaita hetkiä, kun on yksin hereillä hiljaisessa talossa.  Thumb

Tänään olis periaatteessa siivouspäivä, kun Pasi menee töihin. Huoks!  :laugh:

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #16214 : 15.02.2014 kello on 08:49 »
    Tunnin verran paljua oon lämmittänyt. Harmittaa tuo hammas ja kielikin on pirun kipeä kun se jostain syystä kokoajan etsiytyy tohon lohenneeseen hampaaseen.