rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9820690 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #16185 : 14.02.2014 kello on 04:35 »
Herätty taas ennen kellon soittoa. Näköjään näihin aamuherätyksiin tottuu tässä viikon varrella. Mutta yöt on kyllä levottomia, kun tietää, että pitää nousta aikaisin. Puolesta yöstä asti olen tunnin välein katsonut kelloa.  :(

Saa nähdä, miten menee eka savuton työpäivä. Toivottavasti pomo tajuaa pysyä kauempana. Ja pitää myös puhelinhiljaisuuden .
Tod.näk. tupakoivista osa on tänään pekkasella.... No, totuus valkenee sitten maanantaina.
En tiedä itkiskö vai nauraisko. Oikeesti, mä olen 48v enkä mikään yläastelainen. Hemmetin holhoamista!  >:(
Pahin tulee varmaan tuossa, kun olen ottanut yövuorolta työt vastaan ja lähden kahville. Yleensä sen kahvin kanssa hilpaistaan ulos tupakalle ja sitten aloitetaan työt. Äääh!
Jotenkin kyllä huvittaakin tää juttu.... Ei kyllä varmaan enää hetken päästä. Täytyy kuvitella, että on lentokoneessa!  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:25
« Vastaus #16186 : 14.02.2014 kello on 05:26 »
Tie39mldo j+24näazxx prk. Ei ihme jos näppäilee mitä sattuu. Kolmas yö menny valvoessa. Ens yön jälkeen helepottaa.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #16187 : 14.02.2014 kello on 06:55 »
Nyt töihin :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #16188 : 14.02.2014 kello on 11:25 »
Herätty taas ennen kellon soittoa. Näköjään näihin aamuherätyksiin tottuu tässä viikon varrella. Mutta yöt on kyllä levottomia, kun tietää, että pitää nousta aikaisin. Puolesta yöstä asti olen tunnin välein katsonut kelloa.  :(

Saa nähdä, miten menee eka savuton työpäivä. Toivottavasti pomo tajuaa pysyä kauempana. Ja pitää myös puhelinhiljaisuuden .
Tod.näk. tupakoivista osa on tänään pekkasella.... No, totuus valkenee sitten maanantaina.
En tiedä itkiskö vai nauraisko. Oikeesti, mä olen 48v enkä mikään yläastelainen. Hemmetin holhoamista!  >:(
Pahin tulee varmaan tuossa, kun olen ottanut yövuorolta työt vastaan ja lähden kahville. Yleensä sen kahvin kanssa hilpaistaan ulos tupakalle ja sitten aloitetaan työt. Äääh!
Jotenkin kyllä huvittaakin tää juttu.... Ei kyllä varmaan enää hetken päästä. Täytyy kuvitella, että on lentokoneessa!  ;D

jos jotain hyvää tuossa on
niin se ,että keuhkot kiittää
nyt olis hyvä sauma vaikka lopettaa kokonaan
5 v ilman röökiä
tekee keuhkoille saman
kuin ei olis polttanut laisinkaan
tai oliks se 10v...en nyt muista
mutta makuaiti ja hajuaisti muuttu jo melekin heti
kun on lopettanut
ja moni sairaus alttius poistuu
jotta kaikin puolin on vain hyväkis kessuttomuus  Thumb
mutta sorry
en halua paasata
jot jokainen tekee kropallaan just mitä tykkää ...

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.05.2021 kello on 17:29
« Vastaus #16189 : 14.02.2014 kello on 13:19 »
Illalla voisi hieman juhlistaa,minulla tuli 1,5 vuotta täyteen ilman tupakkaa joku aika sitten.
Onnistui todella helposti sähkötupakan avulla,olen hommannut laitteet myös viidelle kaverille ja kaikki ovat lopettaneet niiden avulla tupakoinnin,loistava keksintö  Thumb
Kaikki nicorette höpötykset tuli kokeiltua vailla menestystä aikaisemmin.
Olo on loistava,rahaa säästyy,ei haise vaatteet ja ei tarvitse kärvistellä pihalla tupakalla vaan voi höyrytellä vaikka leffaa katsoessa sohvalla ilman hajuhaittoja.
Sen 5€ joka minulla keskimäärin meni päivässä tupakkaan kun rupeaa laittamaan joka päivä sivuun pääsee melko pian vaununpäivitykseen  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:27
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #16190 : 14.02.2014 kello on 14:09 »
Laitoin kinkun uunin,eilen tehtiin karjalanpaisti. Huomenna paistetaan lanttu ,porkkana ja imelletty laatikot.laitoin myös paljun täyttymään taitaa siihenkin kolmisen tuntia mennä ennenkuin on täynnä

Sent from my iPad using Tapatalk

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:55
  • viva la France
« Vastaus #16191 : 14.02.2014 kello on 14:16 »
Täytetty matkamökin kaasu-, diesel-, vesi- ja ruokasäiliöt. Nafta oli 129,2 euro senttiä litra, kaasu 63,9 senttiä litra, vesi tuli omasta hanasta ja sen verran on kauan aikaa vesilaskun tulosta ettei kuutio hintaa muista, jääkaapin täyttö juomineen( 8 olutta, 6 radler pulloa,loota oikeaa cokista sekä 6  zeroa) ja tämän iltaisine purasu tarpein 67 euroa tasan.
Nyt sitten polttelen jäitä, vähän huonosti palaa.
Ja Arskalle hyvää joulu ateriaa siellä paljussa. ;)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
« Vastaus #16192 : 14.02.2014 kello on 14:38 »
Haettu pajalta kulkimen sisätikkaat, ny o tukevat vaik ei niin kovin kauniit....no eip korjuukaa ollu kallis 20€
Perheemme Renua piti korjata ja varasimme paikallisesta pikkupajasta ajan tälle aamulle.....no ooteltiin liki 8:30 ei ketään tullu ko. firmaan (eivätkä vastanneet ees matkapuhelimeensa) ja soitto Mekonomille ja saatiin Renu sinne työn alle, vaimo soitti just että Renun vois hakia pois...no Renu menee huomenna leimalle Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:27
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #16193 : 14.02.2014 kello on 14:50 »

Ja Arskalle hyvää joulu ateriaa siellä paljussa. ;)
Oi kiitos,saas nähdä tuleeko pukki huomenna käymään. Poika tuli rauhanturvahommista lomille ja toivoi saavansa kinkkua ym.herkkua,Kun oli joulun kiinni siellä jossain.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #16194 : 14.02.2014 kello on 14:57 »
Töitä ;)

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #16195 : 14.02.2014 kello on 15:07 »
Laitoin kinkun uunin,eilen tehtiin karjalanpaisti. Huomenna paistetaan lanttu ,porkkana ja imelletty laatikot.laitoin myös paljun täyttymään taitaa siihenkin kolmisen tuntia mennä ennenkuin on täynnä

ihan kaks kertaa katsoin
milloin tuon olit kirjottanut  ;D
mutta hauskaa " joulua " ja hyvää ruokahalua !

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:34
« Vastaus #16196 : 14.02.2014 kello on 15:14 »
Viimeinen työpäivä ennen talvilomaa  Thumb

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #16197 : 14.02.2014 kello on 15:16 »
Illalla voisi hieman juhlistaa,minulla tuli 1,5 vuotta täyteen ilman tupakkaa joku aika sitten.
Onnistui todella helposti sähkötupakan avulla,olen hommannut laitteet myös viidelle kaverille ja kaikki ovat lopettaneet niiden avulla tupakoinnin,loistava keksintö  Thumb
Olo on loistava,rahaa säästyy,ei haise vaatteet ja ei tarvitse kärvistellä pihalla tupakalla vaan voi höyrytellä vaikka leffaa katsoessa sohvalla ilman hajuhaittoja.
Sen 5€ joka minulla keskimäärin meni päivässä tupakkaan kun rupeaa laittamaan joka päivä sivuun pääsee melko pian vaununpäivitykseen  Thumb

ihan hitooksiin onnea  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #16198 : 14.02.2014 kello on 15:43 »
Just laitoin sähkö tupakka härvelin lataukseen ;) Thumb

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #16199 : 14.02.2014 kello on 15:51 »
Just laitoin sähkö tupakka härvelin lataukseen ;) Thumb

hienoa Ripa  :-*