Ostin 50 läppäriä, ei lopu vähään aikaan. Vaikkei karavaanarit niitä osta. Muut kylläkin 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1069 1070 [1071] 1072 1073 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ostin 50 läppäriä, ei lopu vähään aikaan. Vaikkei karavaanarit niitä osta. Muut kylläkin
![]() Ostin 50 läppäriä, ei lopu vähään aikaan. Vaikkei karavaanarit niitä osta. Muut kylläkin Saakos nopein noutaa veloituksetta yhden kymppi tuumasen.? ![]() Taitaa niistä joutua jotain maksamaan .Katson onko senkokoisia ja laitan yv:n
Yksi 11,6" puolivuottavanha Acer on, kosketusnäyttö ja tavallinen näppis. Win 8.1 sisällä. Sekä ihan tehtaanpaketti, kysele jos kiinnostaa. Muistaakseni joku tollanen > http://www.verkkokauppa.com/fi/product/32157/dmcjc/Acer-Aspire-V5-11-6-Touch-AMD-A6-1450-6-GB-320-GB-Windows-8?utm_campaign=bazaarvoice&utm_medium=SearchVoice&utm_source=RatingsAndReviews&utm_content=Default Töitä,ja käytetty jyllis leimalla,eikä mitään vikaaAikaste harvinaista Volle miehellä katsastuksessa kun katselee katsastus tilastoja.. ![]() Tosin onhan sulla tuores auto.. ![]() En ole kertaakaan saanu Vollea kerralla läpi... Mulla oli viimeksi sumarin lasi halki , se on korjattu viime kesänä. Nyt pitäis taas mennä leimalle, eikä edes jännitä
![]() Nuo käsijarrut olen aina testannut etukäteen niin ei pääse tilastoihin Mulla oli viimeksi sumarin lasi halki , se on korjattu viime kesänä. Nyt pitäis taas mennä leimalle, eikä edes jännitäOlen tottunut että autoa ei tarvitse testata eikä käyttää "huollossa" ennen kun menee katsastukseen . Käsijarrun lisäksi tuo etupää huolettaa joka kerta että mikä siellä nyt on väljänä.. ![]() Olen tottunut että autoa ei tarvitse testata eikä käyttää "huollossa" ennen kun menee katsastukseen .Saathan sä tuollakin systeemillä kuukauden ajo ja korjaus aikaa.. ![]() Saathan sä tuollakin systeemillä kuukauden ajo ja korjaus aikaa..Joo nykyään näköjään tarvii mutta ennen ei... ![]() Olen tottunut että autoa ei tarvitse testata eikä käyttää "huollossa" ennen kun menee katsastukseen .En itsekään sitä muuten testaa kuin käyttämällä käsijarrua säännöllisen epäsäännölliseti , ettei ole juntassa. Jos koiranluut ei mukulakivetyksellä kolise, ei ne kolise leimallakaan. Siinä mun testit / leimahuollot. Mikäli sanomisat ja on ajallaan näyttänyt saa kuukauden aikaa korjata etupää huolettaa joka kerta että mikä siellä nyt on väljänä.. Luulin etupään ongelmien olevan ranskalaisten autojen ongelma, en ruotsalaisten..vits i vitsi, kyllä sitä juttuja kuulee täällä savossakin. Joo nykyään näköjään tarvii mutta ennen ei... Ja se entisen auton merkki oli ? ![]() Ja se entisen auton merkki oli ? Se on se sama, johon on niin **tun vaikeaa vaihtaa pelkkää ajovalopolttimoa suomalaisilla lapiokourilla. Testattu tänään. VW:ssa ei mitään ongelmaa. Toki tuo on totta jos Aygoa tarkoitat mutta jos Toyotalta otat Touranin kokoluokkaa olevan Verson niin siellä konehuoneessa on sitä tilaa aivan eri tavalla polttimon vaihtoon.
Tuskin Aygon kokoisessa VW Up!:ssakaan polttimon vaihto ole ylimääräisillä tiloilla pilattu. Toki tuo on totta jos Aygoa tarkoitat mutta jos Toyotalta otat Touranin kokoluokkaa olevan Verson niin siellä konehuoneessa on sitä tilaa aivan eri tavalla polttimon vaihtoon. Tilan määrä on suhteellista, minullakin on rellussa tilaa vaihtaa polttimo vaikka kuinka ja paljon. Niin siis heti sen jälkeen kun on puskuri irroteltu ja umpiot otettu työpöydälle lampun vaihtoon. Jostain syystä vaihdan aina molemmat puolet ja kaikki ajovalopolttimot samaan aikaan ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1069 1070 [1071] 1072 1073 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|