rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9793456 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:45
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #16050 : 6.02.2014 kello on 18:26 »
Käyty katsomassa hevos-autoa. Oli kaksi vaihto-ehtoa jotka piti katsastaa. Hyviä molemmat, onneksi ei itse tarvitse päättää kumpi.
http://www.stephex.com/horseboxes/nl/trucks/Daf-oplegger-RENDERS-

http://www.stephex.com/horseboxes/nl/trucks/425-Iveco-stralis-360-4

Tosin toinen on kuulemma liian pieni.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:35
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #16051 : 6.02.2014 kello on 18:42 »
Ostin 50 läppäriä, ei lopu vähään aikaan. Vaikkei karavaanarit niitä osta. Muut kylläkin  ;)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #16052 : 6.02.2014 kello on 18:50 »
    Ostin 50 läppäriä, ei lopu vähään aikaan. Vaikkei karavaanarit niitä osta. Muut kylläkin  ;)

Saakos nopein noutaa veloituksetta yhden
    kymppi tuumasen.? 8)

• Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #16053 : 6.02.2014 kello on 19:06 »
    Taitaa niistä joutua jotain maksamaan .Katson onko senkokoisia ja laitan yv:n
    Yksi 11,6" puolivuottavanha Acer on, kosketusnäyttö ja tavallinen näppis. Win 8.1 sisällä.
    Sekä ihan tehtaanpaketti, kysele jos kiinnostaa.
    Muistaakseni joku tollanen > http://www.verkkokauppa.com/fi/product/32157/dmcjc/Acer-Aspire-V5-11-6-Touch-AMD-A6-1450-6-GB-320-GB-Windows-8?utm_campaign=bazaarvoice&utm_medium=SearchVoice&utm_source=RatingsAndReviews&utm_content=Default

• Vieras
    « Vastaus #16054 : 6.02.2014 kello on 19:49 »
    Töitä,ja käytetty jyllis leimalla,eikä mitään vikaa ;) Sano,että ois valokuva riittänyt :P
    Aikaste harvinaista Volle miehellä katsastuksessa kun katselee katsastus tilastoja.. :'(
    Tosin onhan sulla tuores auto.. ;D
    En ole kertaakaan saanu Vollea kerralla läpi... Thumbd

• Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #16055 : 6.02.2014 kello on 19:59 »
    Mulla oli viimeksi sumarin lasi halki , se on korjattu viime kesänä. Nyt pitäis taas mennä leimalle, eikä edes jännitä  :D
    Nuo käsijarrut olen aina testannut etukäteen niin ei pääse tilastoihin

• Vieras
    « Vastaus #16056 : 6.02.2014 kello on 20:15 »
    Mulla oli viimeksi sumarin lasi halki , se on korjattu viime kesänä. Nyt pitäis taas mennä leimalle, eikä edes jännitä  :D
    Nuo käsijarrut olen aina testannut etukäteen niin ei pääse tilastoihin
    Olen tottunut että autoa ei tarvitse testata eikä käyttää "huollossa" ennen kun menee katsastukseen .
    Käsijarrun lisäksi tuo etupää huolettaa joka kerta että mikä siellä nyt on väljänä.. :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:39
    • Savo
    « Vastaus #16057 : 6.02.2014 kello on 20:21 »
    Olen tottunut että autoa ei tarvitse testata eikä käyttää "huollossa" ennen kun menee katsastukseen .
    Käsijarrun lisäksi tuo etupää huolettaa joka kerta että mikä siellä nyt on väljänä.. :D
    Saathan sä tuollakin systeemillä kuukauden ajo ja korjaus aikaa.. ;)

• Vieras
    « Vastaus #16058 : 6.02.2014 kello on 20:46 »
    Saathan sä tuollakin systeemillä kuukauden ajo ja korjaus aikaa.. ;)
    Joo nykyään näköjään tarvii mutta ennen ei... ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #16059 : 6.02.2014 kello on 20:49 »
    En itsekään sitä muuten testaa kuin käyttämällä käsijarrua säännöllisen epäsäännölliseti , ettei ole juntassa. Jos koiranluut ei mukulakivetyksellä kolise, ei ne kolise leimallakaan. Siinä mun testit  ;) / leimahuollot. Mikäli sanomisat ja on ajallaan näyttänyt saa kuukauden aikaa korjata  Thumb

• Vieras
    « Vastaus #16060 : 6.02.2014 kello on 20:51 »
    etupää huolettaa joka kerta että mikä siellä nyt on väljänä.. :D

Luulin etupään ongelmien olevan ranskalaisten autojen ongelma, en ruotsalaisten..vits i vitsi, kyllä sitä juttuja kuulee täällä savossakin.

• Vieras
    « Vastaus #16061 : 6.02.2014 kello on 20:52 »
    Joo nykyään näköjään tarvii mutta ennen ei... ;D

Ja se entisen auton merkki oli ?  ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:28
    • Kulkija
    « Vastaus #16062 : 6.02.2014 kello on 20:58 »
    Ja se entisen auton merkki oli ?  ;)

Se on se sama, johon on niin **tun vaikeaa vaihtaa pelkkää ajovalopolttimoa suomalaisilla lapiokourilla. Testattu tänään.

VW:ssa ei mitään ongelmaa.

• Vieras
    « Vastaus #16063 : 6.02.2014 kello on 21:01 »
    Toki tuo on totta jos Aygoa tarkoitat mutta jos Toyotalta otat Touranin kokoluokkaa olevan Verson niin siellä konehuoneessa on sitä tilaa aivan eri tavalla polttimon vaihtoon.

Tuskin Aygon kokoisessa VW Up!:ssakaan polttimon vaihto ole ylimääräisillä tiloilla pilattu.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
    « Vastaus #16064 : 6.02.2014 kello on 21:22 »
    Toki tuo on totta jos Aygoa tarkoitat mutta jos Toyotalta otat Touranin kokoluokkaa olevan Verson niin siellä konehuoneessa on sitä tilaa aivan eri tavalla polttimon vaihtoon.

Tuskin Aygon kokoisessa VW Up!:ssakaan polttimon vaihto ole ylimääräisillä tiloilla pilattu.

Tilan määrä on suhteellista, minullakin on rellussa tilaa vaihtaa polttimo vaikka kuinka ja paljon. Niin siis heti sen jälkeen kun on puskuri irroteltu ja umpiot otettu työpöydälle lampun vaihtoon. Jostain syystä vaihdan aina molemmat puolet ja kaikki ajovalopolttimot samaan aikaan  ;)