Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 20.02.2012 kello on 20:20 ---Tämä päivä on mennyt uutta lunta odotellessa,mutta torstaina sitten Zetorilla Kuortaneelle lunta lykkimään. :D
--- Lainaus päättyy ---
Elä kolohi sillä Zetorilla, sitten minun Fiilistä siinä Urheiluopiston parkkipaikalla. Niin ja jätä sitten ainakin yksi lämmitystolppa pystyyn, se jossa on minun kortteeri kiinni. :D
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.02.2012 kello on 22:06 ---Elä kolohi sillä Zetorilla, sitten minun Fiilistä siinä Urheiluopiston parkkipaikalla. Niin ja jätä sitten ainakin yksi lämmitystolppa pystyyn, se jossa on minun kortteeri kiinni. :D
--- Lainaus päättyy ---
Sen verran lähellä siinä touhuan, että saattaapi siinä lämmitystolpat kaatua,jos nyt kuitenkin yksi jäisi pystyyn. ;D
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.02.2012 kello on 22:06 ---Elä kolohi sillä Zetorilla, sitten minun Fiilistä siinä Urheiluopiston parkkipaikalla. Niin ja jätä sitten ainakin yksi lämmitystolppa pystyyn, se jossa on minun kortteeri kiinni. :D
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Voikos siihen urheiluopiston parkkiin kulkijat topata, vai pittääkö sinne olla muutakin asiaa?
Sem puolesta mittään hättää, tuo meiän matkaaja on zetoreihin tottunu ;D
Ensviikolla piräs vähän reissata ja täälä "alasuomes" on vähän heikosti noita puskaparkkeja talvisin...
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 21.02.2012 kello on 00:46 ---Terve!
Voikos siihen urheiluopiston parkkiin kulkijat topata, vai pittääkö sinne olla muutakin asiaa?
Sem puolesta mittään hättää, tuo meiän matkaaja on zetoreihin tottunu ;D
Ensviikolla piräs vähän reissata ja täälä "alasuomes" on vähän heikosti noita puskaparkkeja talvisin...
--- Lainaus päättyy ---
Kun täytin pyöreitä vuosia, suku osti kaksi kuntoilu pakettia, yksi keväälle ja toinen syksylle. Toivoin että saan asustella kulkimessa, siksi parkkeeraan tolpalle. Soittamalla Urheiluopistolle, puskan käyttö varmaan selviää. :D
sipu:
nyt uamu menny
liikunnan parissa liikuntahallilla
juotu kahfeet ja syöty graavilohileivät :)
joskos vielä lukasis lehdet äkkiseltään netistä
ja sit alkaa taas raivuu hommat
eli posliinijen ym lasikaman tyhjennykset noista lasivitriineistä
jotta isäntä pääsee tapeseeraamaan uutta pintaa seiniin
eilinen ,kun meni Åbulandias
niin urrakka hieman pissis eli ...kus ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta