Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (251/15082) > >>

HuruUkkeli:
Caravan/matkamessuilla ihmettelemässä 16 osainen melamiini astiasto tarttu mukaan 29€ ja tietenkin pari pilsneriä piti baarissa ottaa.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 20.01.2012     kello on 21:54 ---Voi vi**u että piti lähteä viemään tyhjiä hylsyjä kaupunkiin ja täydentämään varastoa, sillä aikaa kun olin asioilla niin takaisin tultaessa oli volvon takaikkuna säpäleinä siis tuhannen pi**un päreinä.  >:(

No soitto vakuutus yhtiöön ,mitä tehdään, poliisit raporttia tekemään ja kotia kohti ...nyt pari paukkua ottaneena ahdistusta kirjoittamaan ja jakamaan asiaa teidän kanssanne..

No vakuutus tietysti on tämmöisen varalle, mutta silti olisi saanut jäädä tapahtumatta..mieli pahalla ja rahan menetyksellä, sillä lailla alkoi viikon loppu.. :(

--- Lainaus päättyy ---
Onko tekijät jäänyt jo kiinni?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.01.2012     kello on 13:34 ---Kirjahyllyä kokoan, seinäkiinnityksellä uusia palikoita edellisten osien päälle, eli seinällä kirjoituspöydän päällä roikkuva kirjahylly kyseessä. Melko tarkka oltava kiinnitysten kanssa, luja oltava ja millimetrin tarkkaan kohdallaan.

--- Lainaus päättyy ---

Kirjahyllyn kimpussa olin minäkin. Kirjat oli sikinsokin. Nyt yllimääräiset on lähdössä kirpparille. Viena, Kalevala ja Venäjä omissa hyllyisään. Sota ja Rukajärvi omassaan. Valokuvaus, kansan perinne ja valokuvaus omassaan. Minun hyllyissä ei päästä keksittyja kirjoja (romaaneja) ollutkaan. Emäntä laittoi omat harrastus kirjat ja päästä keksityt höpötykset omiin hyllyihinsä.   :D

Alan:
^

Fiktio ruokkii päätä. Luulisi Höpöttäjälle kelpaavan esimerkiksi Veikko Huovinen, jonka koko tuotanto mulla käytännössä hyllyssä on.

Vaan kyllä multakin löytyy niin kansanperinnettä, paikallishistoriaa kuin valokuvaustakin. Matkakirjoja ja matkaopaskirjoja kuitenkin eniten.

Turhan Höpöttäjä:
Meidän kirjahyllyssä (minun puolella) on kirjoja joita tulee plorattua vähän väliä. Mikä ettei, voisihan romaanejakin lukea, mutta jotkut faktatkin joita on tullut ostettua, on vielä lukematta. Muailima on sen verran lusti paikka, ettei kaikesta mukavasta kerkkee.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View