Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 31.12.2011 kello on 17:05 ---Kävin tankkaamassa mielettömän halpaa
tiiseliä, vain 1.39,4 per litra. ;)
Meni 56 l.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli 1,38,4 ja joku ST1 kanta-asiakaskortilla pois 1,5cnt/l ja 55 meni tankkiin (eilen)
perho-ukko:
Elekee.. eleke valittako,niin pitkään kun sitä menovettä saa,hyvä niin,muistan seitsemän kymmentä luvulla,kun ei saanut mistään bensaa,jokin lakko oli !!! :D :D
perho-ukko:
Mutta voihan v**** ttu,diiseli ja bensa saman hintaista !! >:( >:( >:(
teebasso:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 1.01.2012 kello on 22:06 --- Mutta voihan v**** ttu,diiseli ja bensa saman hintaista !! >:( >:( >:(
--- Lainaus päättyy ---
Halapaa! Sano kettu......vai miten se ol? Silloin kun sain ajokorttini ja olin tullut työelämään bensa ja maitolitra maksoi n.60penniä. Montakos litraa tuntipalkallaan sai? Eipä montaa.
Kyllä pitäis vielä polttoaine veroja nostaa. Mitens muuten " huippujohtajien" ansiot voitaisiin turvata ?
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 1.01.2012 kello on 23:11 ---Halapaa! Sano kettu......vai miten se ol? Silloin kun sain ajokorttini ja olin tullut työelämään bensa ja maitolitra maksoi n.60penniä. Montakos litraa tuntipalkallaan sai? Eipä montaa.
Kyllä pitäis vielä polttoaine veroja nostaa. Mitens muuten " huippujohtajien" ansiot voitaisiin turvata ?
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy kuitenkin muistaa että maanteillä kulkee dieselin voimin suurin osa niistäkin hyödykkeistä mitä tarvitaan arjen pyörittämiseen joten pa-verotuksen kiristyminen vaikuttaa elämään muutenkin kuin tankkauspistoolia omaan autoon soviteltaessa :'( Muutenkaan ei vanhoja aikoja oikeastaan voi verrata keskenään oikeastaan missään suhteessa parin artikkelin suhteen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta