Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (22/15064) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 16.08.2011     kello on 15:54 ---Lomalla on kiva puuhastella.Aamulla puoli 8 vaimon vein töihin,sitten otin ja suojasin saunan lauteet parafiini öljyllä.Kyllä tulikin taas tervalepän sävy mukavasti esiin.

--- Lainaus päättyy ---

Parafiiniöljy+tervaleppä on kiva puuhastelupari - näkee kivasti mitä on saanut aikaan ;)

Minkälaista työmenetelmää käytät? Mulla on aina kahvallinen muovimuki ja noin 30mm pensseli työvälineinä ja urakka joutuu.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.08.2011     kello on 16:22 ---Auton vahaus vaihtoa varten ? ;)

Miten on auton etsintä sujunut lomalla ?

--- Lainaus päättyy ---
Koeajot on ollu mukavia.On ollu tehokasta autoa alla.Mutta nyt kun vahasin auton niin huomasin että tuskin tälle syksyn alulle vaunua tulee paljon vedettyä notta jos katselis keväällä uusin silmin.Ja omahan näyttää jopa uudelta vaikka on -02  ;D
Kyllä tuo Subaru Legazy outbackina tai ihan vaan Subaru Outbackina on mun mielestä varteenotettavin malli.En ole tosin päässy kokeilemaan kun täällä ei juuri vaihdokkeja ole noista.Huolettomia pelejä mitä olen nettiä selannu ja lisäksi nuo katsastus tilastot tukevat asiaa.Harvinainenha n se toki on jos vertaa eniten myytyihin.Mutta laadukas. 8)

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 16.08.2011     kello on 20:49 ---Parafiiniöljy+tervaleppä on kiva puuhastelupari - näkee kivasti mitä on saanut aikaan ;)

Minkälaista työmenetelmää käytät? Mulla on aina kahvallinen muovimuki ja noin 30mm pensseli työvälineinä ja urakka joutuu.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla sellanen muovipurkki mihin mahtu tuo 50 mm pensseli sisään ja joka oli tarpeeksi paksu.Olko jotain 25 mm paksu jolloin ei tarvi olla koko ajan tökkimässä astiaan.Kokeilin myös pikku telalla vedellä mutta jätti kuplia jälkeensä joten keskityin vaan siihen pensseliin.Hieno on jälki ja saisi varmaan toistaa 3 kuukauden jälkeen.
Lisäksi illalla sahasin moottorisahalla tankillisen ja pätkin isoja runkoja joista kirveellä hakkasin haloiksi ison peräkärryllisen liiteriin laitettavaksi.Alkaa olla naatti olo  :D

jus66si:
Siivosin takatallista ja auton sisältäkin hieman tavaroita veks. Kummasti sitä kaikkea epämääräistä kertyy reissun aikana.
Virvelistä lähtien..Oli vielä kuus litraa vissyäkin  :D :D

Eniten nauratti pelastusliivit..pit äähän huvijahdissa sellaiset..... ;D
(evakuoin systeriltä kun meinasi muuton yhteydessä pistää menemään, lasten malli)
Naapurin pojat pyöritteli ihmeissään silmiään. :o

vippe:
Eliset ihmettelyt..tul hieman vettä..mulla mitn hätää, mut toi alapihan siwan asiakkailla tais ol ko molemmat ulosmeno-ovien edessä hirweet tulvat  :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View