Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Haapaniemen Paroni:
Uuden vuoden kinkku ollut jo 5tuntia uunissa :P oli pakko ostaa kun halvalla sai ;D ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 30.12.2011 kello on 15:45 ---Uuden vuoden kinkku ollut jo 5tuntia uunissa :P oli pakko ostaa kun halvalla sai ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
katohan risto reipas ollut reippaana
mä iskin meitin kinkun pakkaseen
oottelemaan hernerokkaan pääsyä
sen sortin liha alkoi jo kyllästyttää ..
mut kyllä oli meitinkin kylällä (kaupungis )
kerrankin vilinää huh
joka paikassa sai jonottaa
no alkosta en tiedä , kun sinne
en mennyt ....nuo asiat hoitaa isäntä
mut kauppakin oli niin tupaten täys
ettei meinannut kärryillä päästä
ei eteen ei taakse :o
olipa muutkin ajatelleet
kuten itse
etten huomenna
hievahdakkaan täältä mäeltä mihinkään
jos ei nyt jotain katastroofi satu :)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 30.12.2011 kello on 15:34 ---Kyllä se on juppien ;) ja elintaso öykkäreiden hommia lennellä maailmalle uudenvuoden vastaan ottoon ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Näin on!!!
Kotona häätyy pysyä meikäläisen. Vaan jos tuossa kevväämmällä lähtisi kun 209 euron meno-paluulennot kahdelle ostin syksyllä. Kalliimpi olisi Lappiin ajella, ja nuo on Tampereelta.
Amigo:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.12.2011 kello on 10:12 --- Sinäkö olet Kaunsissa, se ei ole enää pääkaupunki (oli vielä 1920). Ajelehan Vilnaan nykyiseen pääkaupunkiin (vuodesta 1945) suunmyötäisen Liettualaisen kaljan juontiin. Hyppään tuossa iltapäivällä koneeseen ja olen muutaman tunnin päästä siellä jo avaamassa pulloja, ettei mene hyvää ryyppy aikaa pullojen korkkauksessa. :D :D ...Elämä on...
--- Lainaus päättyy ---
Onko oma patja mukana? ;) ;) ;D
Weicco:
^
:D :D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta