Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
-------:
entäs jos tää pemari kuski ei uskaltanut käyttää vauhtia, jos etu viilekkeet lentää, tahi vanne menee mutkille montusta, oon nähnyt tälläsenkin lähipiirissä. Kaveri istuu kyydissänni kun koe ajan hänen autoansa ja huutaa älä aja näin kovaa mun autolla tälläsellä tiellä menee vanteet ja alusta ja keula.., :'( Minä: Tää on mun romulla ihan ok vauhti jo asuntovaunuperäs... :)
En tiiä mikä sitten noista bmv tekee noin arvostetun että ei kärsi ajaa normaalisti suomenteillä ja pitää hankkia jokin m-sport alustalla oleva. Vakio alustalla pemari kyllä vois kelvata. ::)
Alan:
Nyt on "herroilla" jo jutut vähissä, kun häätyy omista autoista väänneskellä, vaan mukavahan se on että on juttua. Savolaisella salaovelalla provokaatiolla sitä taas irtosi. ;D
Olen ajatellut vaihtaa tuon Turanin aikanaan Tojotaan, kun ne tuntuu toimivan. Vaikkei yhtä hyviä olekaan ajaa. Prioriteetti muuttuu, kun enää ei tarvi vaunua vetää. Asian eteen en ole vielä mitään tehnyt, että on tämä siinä mielessä väärä ketju.
Kahvit olen juonut ja lapsia paimentanut.
Weicco:
Mukava seurata mihin tuo vääntö loppuu. Jatkakaa vaan :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 29.12.2011 kello on 10:28 ---Mukava seurata mihin tuo vääntö loppuu. Jatkakaa vaan :D
--- Lainaus päättyy ---
No luinpa vääntöä VW-konsernin dieselkoneiden heikoista kohdista alan foorumeilta.
Yksi kaveri tuumasi vaan kesken keskustelun, ettei paljon nappaa enää. Oli vaihtanut Audin Mersuun.
Rölli:
Projektin osia haalittu kasaan ja päivä jatkuu vaidelootan kasaamisella sekä koe laatikko paketin yhteen niputtamisella.. josko illal sais viell rovin sulamaan ett huomenn sais tekniikan paikalleen...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta