Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (201/15077) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Tänään nujusin retkikirveellä ison näreen tieltä. Moni oli kääntynyt puun luolta pois, kun heillä ei ollut sahaa tai kirvestä mukana. Vai liekkö ollut uusavuttomuutta. No nyt saavat ajella huoletta nisun syöntiin. Ajelin neljä tonnia harkkoja mökille, siinä päivä meni, pimeästä pimeään. Pois tullessa oli Pemari "mies" mäki rinteessä juuttuneena. Meinasi hermostua kun ihmettelin, että mitä sinä siinä raavitat autollasi, kun minä olen saman mäen noussut jo tänään useasti Sitikalla, toista tuhatta kiloa harkkoja peräkärryssä. Isokokoinen oli "mies", en viittinyt mainita juppeudesta, nisun syöjistä enkä uusavuttomuudesta. Peruutin hänen elintaso autonsa levikkeelle "mestarin" liukastellessa muotikengillään perässä.   ::) ;D ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.12.2011     kello on 18:57 ---Peruutin hänen elintaso autonsa levikkeelle "mestarin" liukastellessa muotikengillään perässä.   ::) ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

No miltäs tuntui elintaso-autolla ajella ? ;)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.12.2011     kello on 20:05 ---No miltäs tuntui elintaso-autolla ajella ? ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ei se oikein ajelua ollut, kun parin sadan metrin pakitus. Ennen kun ajoivat sontaa hevosvetoisilla kärryillä, joissa oli metalli pintaiset puiset pinnapyörät. Sanottiin niitä kärryjä Poukukärryiksi. Kyllähän nuo autot on "poukukärryjä", Sitikan nestejousituksen rinnalla.  :D :D

teebasso:
Kyllähän nuo autot on "poukukärryjä", Sitikan nestejousituksen rinnalla.

Jumankekka ! Sinäpäs sitä asiaa puhut!  Itsekkin "Taikamattojen" kruisailija !  ;D

hartsakoski:
Ehkä siinä auton teho oli suurempi kuin kuljettajan äly?No kylläpä mulla taas tuo kateus tuottaa tuollaisia ilkeitä ajatuksia ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View