Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 02 Aug 2011
  • Vaunua fiksattu,et kehtaa tulla treffeille ;D
  • #2 kirjoittanut Weicco 02 Aug 2011
  • Rikkihappo putkistoa hitsaillut.

    Vois varmaan tämänkin ketjun jutut laittaa mitäs kuuluu osion alle. Alkaa muuten rönsyileen ku saman tapaisia aloituksia tulee.
  • #3 kirjoittanut mjo33400 02 Aug 2011
  • Tämähän on takkahuone, eikös silloin saa rönsyillä. ;)
  • #4 kirjoittanut Alan 02 Aug 2011
  • Antaa mennä, mutta pysytään konkreettisesti otsikossa. Voi tulla hauskakin.

    Autoa ajettu, eli vaanaroitu. Kateltu museo, Lapuan liikkeen, ja valokuvamuseo. Kauhavan kirkko ja hautuumaa.
  • #5 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 02 Aug 2011
  • Niin mitäs tuli tehtyä? ;D
  • #6 kirjoittanut mjo33400 02 Aug 2011
  • Terassia tuli eristettyä ja laatoitettua ja yhden pannun poksin testasin. ;) ;D
  • #7 kirjoittanut sipu 02 Aug 2011
  • päntänyt häärunoa päähän , mut ku on niin huono tuo muisti .. niin tulin siihen tulokseen ,et tein sit lunttilapun .. oikein ison a4 .. et näänkin sen txt sit , kun tulee runon lausunnan aika.. siin oli tärkein homma .. se kyl jatkuu pitkin tätä viikkoa .. jotta on sit terässä lauantaina .. kun H-hetki koittaa .. huoh se vähän huolettaa miten saan sen lausuttua ilman :'( :'( :'( :'( toki huolettaa kirkkokin .. sanoin kyl tyttärel , ettei sit ihmettele , kun mä alan siel ulvomaan .. hän meinas , et varmaan parkuu itsekkin .. saattaa olla et morsian ja äippä parkuu kilpaa  :D
  • #8 kirjoittanut vesako 02 Aug 2011
  • 60-luvun vuodesohvaan vaihdettu uudet
    vaahtomuovit ja ommeltu ja kiinnitetty
    uudet kankaat.

    Ja sitten sohvan kimppuun ja repimään
    vanhoja kankaita irti.

    Mittasin neljään tuoliin kangasmenekin,
    kävin tupakalla ja kirjoittelin s-posteja.
  • #9 kirjoittanut vesako 02 Aug 2011
  • päntänyt häärunoa päähän , mut ku on niin huono tuo muisti .. niin tulin siihen tulokseen ,et tein sit lunttilapun .. oikein ison a4 .. et näänkin sen txt sit , kun tulee runon lausunnan aika.. siin oli tärkein homma .. se kyl jatkuu pitkin tätä viikkoa .. jotta on sit terässä lauantaina .. kun H-hetki koittaa .. huoh se vähän huolettaa miten saan sen lausuttua ilman :'( :'( :'( :'( toki huolettaa kirkkokin .. sanoin kyl tyttärel , ettei sit ihmettele , kun mä alan siel ulvomaan .. hän meinas , et varmaan parkuu itsekkin .. saattaa olla et morsian ja äippä parkuu kilpaa  :D

    Onnea vaan tulevalle anopille.

    Minä olen niin onneton kun ei anoppia
    koskaan ole ollut. :(

    Oli menehtynyt jo ennen kuin naimisiin
    menimme, oliskohan ollut 1977

    Kaiken minkä hänestä olen kuullut, niin
    uskompa että olisimme tulleet hyvin
    toimeen keskenämme.

    Elämä on.
  • #10 kirjoittanut seppoko 02 Aug 2011
  • Taas on yksi matto lisää puhtaana, tosin vielä märkänä.
  • #11 kirjoittanut JeanS 02 Aug 2011
  • Vedelty vaunua.
    - Katotaas mitä tämän otsikon alle vielä tuleekin kun ilta menee pidemmälle. Kuka ehtii ensin  ;) :D
  • #12 kirjoittanut sipu 02 Aug 2011
  • vesakoo ..  osanottoni .. uskon , et elämä ois edeellenkin yhtä rakasta .. jos ... ja kiitoksia oon ollut anoppi jo useamankin kerran .. tämäkin pariskunta meni 7v sit maistraatis salaa avioliittoon.. olin kyl kiukkunen .. no ja kun sit  nyt haluavat oikeat kirkkohäät ... mut ei se haittaa .. saadaanpa ainakin juhlia .. mumin pikkukulta = jo 15v tyttönen ... laulaa siellä kirkossa Nousee päivä .. ja sit mää ainakin parun ..  :'( :'( :'(
  • #13 kirjoittanut sipu 02 Aug 2011
  • Vedelty vaunua.
    - Katotaas mitä tämän otsikon alle vielä tuleekin kun ilta menee pidemmälle. Kuka ehtii ensin  ;) :D

    saattaa olla , et ne vastaukset tulee vast huomen ... :D :D :D :D
  • #14 kirjoittanut ihaa 02 Aug 2011
  • Koko perheen voimin käyty polkupyörä ajelulla, 4-vuotiaankin opittua viikko sitten ajamaan ilman apupyöriä pitempikään (10 km:n) lenkki ei tuottanut ongelmia, hyvin jaksoi lähes 10 km/h keskinopeudella.
  • #15 kirjoittanut Raato 02 Aug 2011
  • autoa puunattu sisältä ja laitettu aggregaattimyyntiin . Ei taida opiskelun ohella kovin paljoa matkusteltua ja opiskeluun tarvii rahaakin...
Sivuja:
Toiminto