Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Secumotion ei pidä aamukahvista (eli tilttaa yön jälkeen)

<< < (4/6) > >>

Jalmari:
Joku siellä jäätyy tai hyytyy, puusepän koulutuksella ei selvinnyt.
Kokeilin ja laitoin  kuumavesipussin secun päälle ja kaasu kulki hyvin kaikki toimii.
Annan nyt jäähtyä ja katson sammuuko.
Jos näin tapahtuu niin lämmittimestä on apua.
-JALMARI-

Turhan Höpöttäjä:
Minä olen niin typerä, että suhautan pulloa aina ennen kuin kiinnitän siihen alennusventiilin. Ei ole koskaan ollut jäätymisjuttuja.  :D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  1.12.2018     kello on 10:03 ---Minä olen niin typerä, että suhautan pulloa aina ennen kuin kiinnitän siihen alennusventiilin. Ei ole koskaan ollut jäätymisjuttuja.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Sinulla tuo usko on vahva....

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  1.12.2018     kello on 10:17 ---Sinulla tuo usko on vahva....

--- Lainaus päättyy ---

Kun ostin jääkaappiin uuden piirilevyn Whiltomilta ( https://www.wilhtom.fi/ ) keskusteltiin mm suhauttamisesta. He suosittelevat sen tekemistä ja varsinkin talvioloissa, painesäätimiä tuo kuulemma säästää. Uudempiin kaasulaitteisiin myös suodattimia suosittelevat, vanhemmat sietää epäpuhtauksia paremmin.  Truma jopa vaatii filtterit joihinkin laitteisiin jotta takuu säilyisi.
Kukin tavallaan, itse katson tiivisteen kunnon ja suhautan lyhyesti siinä vaiheessa kun laitan uuden pullon paikalleen. Kerran sain pullon rikkinäisellä tiivisteellä ja toisesta pullosta tiivisteen siirtäminen yöaikaan ei houkuta

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  1.12.2018     kello on 16:59 ---Kun ostin jääkaappiin uuden piirilevyn Whiltomilta ( https://www.wilhtom.fi/ ) keskusteltiin mm suhauttamisesta. He suosittelevat sen tekemistä ja varsinkin talvioloissa, painesäätimiä tuo kuulemma säästää.

--- Lainaus päättyy ---

Perustelivatko?
Kaasu on nesteenä vettä kevyempää, vaikea uskoa, että se vesi sieltä pohjalta pullahtaisi taivaalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View