rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Lisäsänky  (Luettu 5244 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.09.2018 kello on 20:38
Lisäsänky
« : 12.03.2018 kello on 23:37 »
Tuli sellainen idea mieleen. Että onnistuisikohan lisäsängyn rakentaminen vaunuun järkevästi? Pariskuntavaunuja kun näyttää olevan paljon. Mutta perhemalleja vähemmän. Sänky olisi lapselle. Ja johonkin tällaiseen pohjaratkaisuun.

https://www.nettikaravaani.com/kabe/safir/1492820

https://www.tori.fi/pirkanmaa/Cabby_61_Comfort_Edition_vm_2004_42950716.htm?ca=18&w=3

Onnistuuko fiksusti? ideoita saa heitellä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Lisäsänky
« Vastaus #1 : 13.03.2018 kello on 07:30 »
Veikkaan, että onnistuu varsinkin tuohon kabeen. Oleellista rakentaa hyvät tuet molempiin päihin sänkyä.

Kaappeja ei kannata ottaa irti, vaan rakentaa se sänky noiden kaappien eteen takasängyn päälle.

Cabbyssa vähän hankala.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.09.2018 kello on 20:38
Vs: Lisäsänky
« Vastaus #2 : 15.03.2018 kello on 12:20 »
Mahtaakohan kukaan olla tuollaista rakennellu? Muutama kuva olisi hyvä. Saisi vähän vinkkiä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 22:16
Vs: Lisäsänky
« Vastaus #3 : 19.01.2019 kello on 22:57 »
Olen ainakin soliferi s7+ vaunuun tehny sänkyjä. Pari suttusta kuvaa löytyy muutama keskustelu taaksepäin otsikolla "jaetaan muutos ja parannusideoita". Jämäkän sängyn saa itse tekemällä. Ne kaapista tehtävät sängyt on kyllä aina vähän pelottavia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:08
  • Autossa on pyörät
Vs: Lisäsänky
« Vastaus #4 : 20.01.2019 kello on 08:41 »
Olen ainakin soliferi s7+ vaunuun tehny sänkyjä. Pari suttusta kuvaa löytyy muutama keskustelu taaksepäin otsikolla "jaetaan muutos ja parannusideoita". Jämäkän sängyn saa itse tekemällä. Ne kaapista tehtävät sängyt on kyllä aina vähän pelottavia.
Aikoinaan kun lapset kulki mukana tuota Soliferin yläsänkyä käytettiin ahkerasti. En tuon kestävyydessä havainnut mitään vaikka siellä nukkui jo aikuisen kokoinen lapsi.
Siinähän on muistaakseni painoraja 80 kg.
Noilla vaunuilla kuljettiin ympäri eurooppaa ja öitäkin nukuttiin enemmän kuin 1. Mielikuvat ja todellisuus ei aina kohtaa

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.03.2024 kello on 18:14
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Lisäsänky
« Vastaus #5 : 20.01.2019 kello on 19:24 »
Itse olen tässä viime aikoina pohtinut sellaista josko ostaisi Flairin tai Arton jossa olisikin vaikka tämän tyylinen sänkykonfiguraatio.

https://www.nettikaravaani.com/flair/flair-600-i-1ov/1513560

Tuohon peräosan sängyn yläpuolelle sitten rakentelisi toisen sängyn eli kerrossänkymallin.

Osassa taitaa ylhäällä olla kaappeja mikä pitäisi ottaa huomioon. Painoa toki lisäisi taas mikä jos haluaa pysyä rajoissa on aina pulmallista.

Tämä lisäisi omassa budjettiluokassani valinnanvaihtoehtoj a melkoisesti. Yhtenä vaihtoehtona olen pitänyt myös että maksaisin puuseppäystävälleni jotain tuon yoteutuksesta. Jonkinlaisen varmasti saisin itsekin, mutta totta puhuakseni en ole käsistäni niin näppärä kuin jotkut tälläkin palstalla ja omat haaveeni usein näyttävät paremmikta suunitelmissani kuin valmiina.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Lisäsänky
« Vastaus #6 : 20.01.2019 kello on 19:32 »
^
Itse kun tekee, niin saa mieleisensä. On muistettava että riittävän iso takatalli on todella hyvä. Jos tallin päälle rakentaa, riittäkö kahdelle kerrossängylle korkeus. Lykkuä tykö.  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:56
  • viva la France
Vs: Lisäsänky
« Vastaus #7 : 20.01.2019 kello on 20:02 »
Itse olen tässä viime aikoina pohtinut sellaista josko ostaisi Flairin tai Arton jossa olisikin vaikka tämän tyylinen sänkykonfiguraatio.

https://www.nettikaravaani.com/flair/flair-600-i-1ov/1513560

Tuohon peräosan sängyn yläpuolelle sitten rakentelisi toisen sängyn eli kerrossänkymallin.

Osassa taitaa ylhäällä olla kaappeja mikä pitäisi ottaa huomioon. Painoa toki lisäisi taas mikä jos haluaa pysyä rajoissa on aina pulmallista.

Tämä lisäisi omassa budjettiluokassani valinnanvaihtoehtoj a melkoisesti. Yhtenä vaihtoehtona olen pitänyt myös että maksaisin puuseppäystävälleni jotain tuon yoteutuksesta. Jonkinlaisen varmasti saisin itsekin, mutta totta puhuakseni en ole käsistäni niin näppärä kuin jotkut tälläkin palstalla ja omat haaveeni usein näyttävät paremmikta suunitelmissani kuin valmiina.
Kun iveco Flairin katselet tai Fiat kolmi-akselisena, ei paino ole ongelma.