Tekniikkakeskustelut > Projektit

Lisäsänky

<< < (2/2)

Raksaus:
Itse olen tässä viime aikoina pohtinut sellaista josko ostaisi Flairin tai Arton jossa olisikin vaikka tämän tyylinen sänkykonfiguraatio.

https://www.nettikaravaani.com/flair/flair-600-i-1ov/1513560

Tuohon peräosan sängyn yläpuolelle sitten rakentelisi toisen sängyn eli kerrossänkymallin.

Osassa taitaa ylhäällä olla kaappeja mikä pitäisi ottaa huomioon. Painoa toki lisäisi taas mikä jos haluaa pysyä rajoissa on aina pulmallista.

Tämä lisäisi omassa budjettiluokassani valinnanvaihtoehtoj a melkoisesti. Yhtenä vaihtoehtona olen pitänyt myös että maksaisin puuseppäystävälleni jotain tuon yoteutuksesta. Jonkinlaisen varmasti saisin itsekin, mutta totta puhuakseni en ole käsistäni niin näppärä kuin jotkut tälläkin palstalla ja omat haaveeni usein näyttävät paremmikta suunitelmissani kuin valmiina.

Turhan Höpöttäjä:
^
Itse kun tekee, niin saa mieleisensä. On muistettava että riittävän iso takatalli on todella hyvä. Jos tallin päälle rakentaa, riittäkö kahdelle kerrossängylle korkeus. Lykkuä tykö.  Thumb

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus - 20.01.2019     kello on 19:24 ---Itse olen tässä viime aikoina pohtinut sellaista josko ostaisi Flairin tai Arton jossa olisikin vaikka tämän tyylinen sänkykonfiguraatio.

https://www.nettikaravaani.com/flair/flair-600-i-1ov/1513560

Tuohon peräosan sängyn yläpuolelle sitten rakentelisi toisen sängyn eli kerrossänkymallin.

Osassa taitaa ylhäällä olla kaappeja mikä pitäisi ottaa huomioon. Painoa toki lisäisi taas mikä jos haluaa pysyä rajoissa on aina pulmallista.

Tämä lisäisi omassa budjettiluokassani valinnanvaihtoehtoj a melkoisesti. Yhtenä vaihtoehtona olen pitänyt myös että maksaisin puuseppäystävälleni jotain tuon yoteutuksesta. Jonkinlaisen varmasti saisin itsekin, mutta totta puhuakseni en ole käsistäni niin näppärä kuin jotkut tälläkin palstalla ja omat haaveeni usein näyttävät paremmikta suunitelmissani kuin valmiina.

--- Lainaus päättyy ---
Kun iveco Flairin katselet tai Fiat kolmi-akselisena, ei paino ole ongelma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View