Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Likainen kaasupullo kaupasta

<< < (2/2)

Ossi66:
Ok, pullo on ilmeisesti täytön jäljiltä, mutta eikö likaisia pulloja pestä täytön yhteydessä?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.03.2018     kello on 17:36 ---Ok, pullo on ilmeisesti täytön jäljiltä, mutta eikö likaisia pulloja pestä täytön yhteydessä?

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä ne ainakin aikoinaan meni sellaisen pesulinjan läpi...

Voipi olla, että rasva ei sitten irronnut sillä pesukerralla. Pitäisi siinä olla myös silmämääräinen tarkastus linjalla.
Itse kun nuorena poikana noita pulloja huoltsikoille kuskasin, niin tapana oli aina kiertää tyhjistä pulloista pois ne muovikorkit. Sillä erotti tyhjät ja täydet toisistaan.

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.03.2018     kello on 17:36 ---Ok, pullo on ilmeisesti täytön jäljiltä, mutta eikö likaisia pulloja pestä täytön yhteydessä?

--- Lainaus päättyy ---

Eipä tule mieleeni, että olisin saanut Woikosken täyttämää, päältä likaista kaasupulloa. Ne muutamat likaiset kaasupullot, joita olen joskus harvoin vaihdossa saanut, ovat olleet muiden täyttämiä.

Beagle:
Täälläpäin auto joka toi kaasukuorman oli ns. Avolava jonka perässä moffett jolla kuski itse kaasuhäkit purkaa kyydistä alas.

Pointti tässä on se että vaikka lavassa on ne laidat, lentää rapa sinne ja se reunimmainen pullo saattaa likaantua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View