Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Kesäreissun suunnittelua. Kaksi reittiä.

<< < (2/10) > >>

Oulaa:
Hetasta Altaan koko tienvarsi mahtavia pysähtymispaikkoja täynnä.

0yxxy0:
Ja jos tulee pohjoisesta alaspäin niin pääsee viellä näkemään rotkot paremmin heti tien vierestä. Jos ei välitä katsoa niin läheltä niin ajaa etelästä ylöspäin.

Reissaaja80:
Jos maisemien puolesta pitäisi reitti valita, niin nro 3 olisi oma valinta. Tuohon mahtuu monia hienoja paikkoja, Lyngenin vuono ja korkeat vuoret, tietä vuonon reunalla, noustaan välillä ylös ja laskeudutaan taas vuonon rannalle.
Skibotnista Narvikiin on minusta hieman tylsähkö väli, enemmän metsää mitä tuossa toisessa.

En muista onko tuolla muita tietulleja, kuin Narvikista pohjoiseen yhdellä pätkällä. Lasku meille tuosta tuli varmaan 5 kk päästä, kun siitä ajettiin. Ei tarvitse rekisteröityä mihinkään.

Teukka-74:
Kiitos. Ihan huippu kommentteja. Mä olen alkanut kallistua tuon nro 3. Suuntaan.
Siis ylhäältä alaspäin olisi maisemallisesti paras? Rotkot ei minua hirvitä. Puskissa pääosin ollaan joten kiitollinen olen vinkeistä. Yksi tulikin.
Hissukseen kun ajetaan niin varmasti paikkoja löytyy Thumb

Ruuteri:
Viime syssynä ajettiin Hetasta Altaan ja sieltä Narvikin kautta E10 tietä takas kotio. Narvikin pohjoispuolella on tietulli. Meni juuri edellä mainittu n.5kk, ennenko lasku tuli ja oli kokonaiset 4,9 eke. Laskussa oli kuva auton keulasta ja perästä.
Ja ei noihin maisemiin ikinä kyllästy... Seuraavaksi on tarkoitus mennä juhannuksena Lofooteille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View