Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Säädettävä letkulämmitin lattialämmitykseen
Turhan Höpöttäjä:
Tämä käy suoraan patteriverkostoon, myös letkulähdöt on riittävän suuret.
Haoltu:
Selvä. Kiitoksia kaikille vastanneille, kantaa ottaneille. Thumb Thumb
Informoin kun systeemi alkaa olla informoitavissa. ( voi mennä aikaa...) On vielä paljon askareita projektissa.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 5.03.2018 kello on 23:48 ---Mielestäni yksi olennainen tieto puuttuu, millaisiin oloihin suunnittelet lämmityksen. Mainitsit euroopan ja pienet sulakkeet. Tästä päätellen auto ei välttämättä tule käyttöön pohjoisen talveen.
Kiertoon voisi myös lisätä tällaisen:
https://www.ikh.fi/fi/lammityslaite-12v-etupaneelilla-3-nop--crx12003
Meillä on autossa tuollainen ajonaikaiseen lämmittämiseen ja toimii ok, miksei myös lattialämmityksen jatkeena toimisi.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Minulla oli yhdessä autossa ilmeisesti kuvan mallinen lämmitin. Vaikka se oli vain ajon aikana päällä, niin se oli todella äänekäs tai vieläkin äänekkäämpi.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 12.03.2018 kello on 17:41 ---Minulla oli yhdessä autossa ilmeisesti kuvan mallinen lämmitin. Vaikka se oli vain ajon aikana päällä, niin se oli todella äänekäs tai vieläkin äänekkäämpi.
--- Lainaus päättyy ---
Todella äänekäs, ajaessa ei häiritse mutta auta armias jos joutuu ajelemaan hiljakseen tai pysähtymään.
palokurki:
Hyvä, Arska ja Seppoko. Nyt en minä ainakaan sorru moista aparaattia ostamaan. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta