Tekniikkakeskustelut > Truma
Tyhmia kysymyksia aparaatista Truma C3402/C6002 (tommonen lukee ohjekirjassa)
seppoko:
Minulla on ollut aika monta 6002:sta, EH:n kera ja ilman. Jotkut ovat tuoksahtaneet sisällä kun olen lämmittänyt asuintilaa ilman vettä. Veden kera ei koskaan.
TT:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 3.03.2018 kello on 10:49 ---Tai kuolleita tiaisia...
Kumpi pannu sinulla muuten on, C3402 vai C6002?
--- Lainaus päättyy ---
Nyt loyty tarra, taitaa olla C3400
mjo33400:
Toi tyyppi on helppo tunnistaa kun kuuntelee pannua käynnistyksen jälkeen. Ensin vetää ykköstehon kaasuventtiili ja pannu käynnistyy, sitten hetken päästä vetää kaasuventtiilin kakkosteho ja jos on kolmas teho ( 6002 ) niin kaasuventtiili vetää vielä kerrän. Joka teholla paloilmapuhallin nostaa nopeutta. Piirilevystä kun otat kuvan niin kerron, että mikä lämmitin on kysymyksessä. ;) Toi kuvan C3400 kyllä viittaa vanhaan trumaan, eli piirilevy on kuvan mukainen. Kuva 3400:sta.
Adrivaari:
Tervehdys kaikille laji"tovereille" ; Thumb
Olen uusi täällä, mutta karavaanari vuodesta -85. Tähän saakka olen vetänyt vaunua, mutta nyt tuli vaihdettua autoon. Kokemukseni ovat Primuksesta ja Aldesta. Tässä meille uudessa on nyt Truma, ja tyhmä kysymykseni on. Saako puhaltajaa päälle ilman lämmitystä?. Muistaakseni joku trumalainen kehuskeli jossain tapahtumassa joskus, että Trumalla saa kuuman ilman sisältä puhalletua ulos, niikuin vähän kyhän ilmastointina. Meidän laite on 6002EH.
tsahkali:
No, jos sillen puhaltimelle tarjoaa sähköä, niin pyöriihän se.
Sille pitäisi sitten jostain järjestää, vaikka auton alta viileää ilmaa, jotta lämmin poistuisi yläkautta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta