Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Kokemusta Wish-tuotteista?

<< < (4/6) > >>

Haapaniemen Paroni:
Me ollaan tilattu jo pari vuotta sieltä, ja ei mitään ongelmia. Vaikka lukee tuotteessa Made In China, ja miks ostaa täältä sama tuote missä sama valmistus maa ja maksaa täälä Suomi lisä tuotteesta ::) Sieltähän nykään tulee melkein kaikki tuotteet. Köyhän ostettava sieltä mistä halvalla saa.

Majuri:
Kaiken näköistä oon tilannut. 2000w invertterillä sai aika kauan mikroa käyttää että vesi lämpeni. Pieniä vaatteita on tullut mutta rahat saanut takasin kuin ei sopinut. Kiina romua mutta eipä olen välistä vetäjiä kuin suoraan Kiinasta. Välillä on tullut kyllä Saksasta eikä ole veroja tarttunut maksaa vaikka yli 100€.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Majuri -  3.03.2018     kello on 17:23 ---Kaiken näköistä oon tilannut. 2000w invertterillä sai aika kauan mikroa käyttää että vesi lämpeni.

--- Lainaus päättyy ---
Tavallinen invertteri oli itselläni puolet hitaampi, kuin verkkovirralla. Sini-invertterillä pääsin normaaliiin tehoon.

Aippe:
Kaikenlaista pientä kivaa on tullut tilattua. Työkalut on mielestäni olleet ihan kohtuullista harrastelijalle sopivaa laatua ja ei noissa elekroniikka tuotteissakaan ole tullut isompia pettymyksiä. Syksyllä tilattu otsavalo oli vallan mahtava.

K.E.V:
Ai harrastajalaatua. Minulla on Lindströmin sivuleikkurit -70 luvun alusta. Ne on harrastajalaatua, uudenveroiset vieläkin. Samoin Fluke yleismittari joka minulla ollut kai 20v

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View