Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tabletin valinta

<< < (2/4) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 24.02.2018     kello on 19:34 ---Joku nokialainenhan tää on. Oon tykännyt. On toiminut kuin junan vessa.

--- Lainaus päättyy ---
Samanlainen löytyy, hyvä akku ja muutenkin kuin uusi.

mobileman:
Mulla on ollu pari samsungin androidi tablettia ja tämä viimeisin vissiin reilut kolme vuotta. Hyvästi on pelittäny ja tyytyväinen olen ollut Thumb
Tosin nyt alkaa akku varotella pikkuhiljaa itsestään kun ei taho riittää enää kuin vuorokaudeksi kevyessä käytössä.

Ite oon vähän miettiny samsungin galaxy tab s3:sta seuraavaksi.

HiTec:
Meillä hommattiin Huawei Mediapad T3 10" 16Gb 4G LTE -pillerit niin likalle kuin emännällekin ja kovin tyytyväisiä ovat molemmat olleet. Likalla oli aikaisemmin joku 10" Samsung, mutta aika ajoi jo siitä ohi, päivityksiä ei enää saanut ja aika mopoltahan tuo Huawein rinnalla jo kieltämättä tuntuikin. Oikeastaan ainoa isompi miinus tuossa Huaweissa on kiiltävä näyttö, mutta siitä pääsee helposti eroon matalla näytönsuojakalvolla 8)

Mautoilija:
Jos kampe on toiminut hyvin, kannattaisi ensin selvittää saako akkua vaihdettua. Olisi yksi elektroniikkajäte vähemmän.

kara vaan:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 25.02.2018     kello on 10:15 ---Meillä hommattiin Huawei Mediapad T3 10" 16Gb 4G LTE -pillerit niin likalle kuin emännällekin ja kovin tyytyväisiä ovat molemmat olleet.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ollut puoli vuotta kanssa tuollainen käytössä - tosin 32GB/3GB malli ilman 4G:tä. Ihan OK. Kestävän oloinen, eikä nitise, mutta vähän liukas ilman suojakuoria.

Edit: akku kestää hyvin, mutta tosi hidas lataamaan kaikilla latureilla, joita olen koittanut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View