Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanari.org ja keskustelukulttuuri
Alan:
Foorumilla aika monella on niitä pyhiä asioita. Jätän kertomatta, ettei mene henkilökohtaisuuksi in, enkä pidä asiallisena, että sellaiseen mentiin jo. Jopa osin virheellisesti mielestäni.
Oma pyhä asiani lienee ulkomaan matkailu, mutta sitä voi mielestäni tehdä muutenkin kuin kulkimella.
Itse arvostan keskustelukulttuuri ssa muiden pyyteetöntä auttamista ja kykyä kyseenalaistaa omat toimintatapansa, kalustosta alkaen.
Olkaa ihmisiksi, niin ite ajattelin olla. Kun tästä taas lähden vähäksi aikaa. Thumb
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 26.02.2018 kello on 19:58 ---Foorumilla aika monella on niitä pyhiä asioita. Jätän kertomatta, ettei mene henkilökohtaisuuksi in, enkä pidä asiallisena, että sellaiseen mentiin jo. Jopa osin virheellisesti mielestäni.
--- Lainaus päättyy ---
Niin tämä oli sinun yksi näkemys ja minulla on toinen näkemys.
Ja ilmeisesti tuo epämääräinen viittaus kohdistui minuun, kun ei sitäkään saanut kunnolla sanottua, keneen tämä asia liittyi.
Ja sinä taisit juuri arvioida minun mielipiteeni virheelliseksi, ilman mitään perustetta, noin vain.
Ei näin. Juuri tällä "kaikkien" yläpuolelle asettumalla saadaan tappelu aikaiseksi.
Jos ei pysty suoraan kirjoittamaan keneen tämmöiset kirjoitukset viittaa, niin eikö olisi silloin parempi olla kirjoittamatta, niin asiat ei jäisi epämääräisinä kellumaan.
Ja jos osaa sanoa toisten virheet, niin eikö ne olisi syytä kirjoittaa, kun kerran tietoa on.
Jos tämä kirjoitus ei kohdistunut minuun, niin se kohdistui tämän palstan johonkin toiseen jäseneen, ja meni aika henkilökohtaiseksi.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 26.02.2018 kello on 13:00 ---Juzzille tiedoksi: On täällä kaksi pyhää asiaa Volvo ja Polar. Niitä ei kannata lähteä arvostelemaan, vaikka itse omistaisitkin k.o. laitteet, jos arvostelet, joudut syntisten listalle. :D
--- Lainaus päättyy ---
Ja KABE huhtikuun jälkeen ;) :D
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.02.2018 kello on 17:36 ---Ryypätäkkö ne rahat olisi pitänyt...
Psyykekin on tärkeä juttu ja kyllä se aina yhden terapiatraktorin tarvitsee ja moottoripyörän joka viikonpäivälle.
--- Lainaus päättyy ---
+ argo 8x8 Thumb harmittaa niin että menin myymään tuollaisen helmen, nyt sain hallitukselle perusteltua että hankitaan sellainen niin pääsee pojankanssa laavulle paistamaan makkaraa (ihan kun sinne ei muulla pääsisi). Ehdottomasti näin kaupungin keskustan läheisyydessä tarvitaan 8x8 mönkijä teloilla ja perämoottorilla
Edit sehän jopa löytyi minun vanha nettimotosta https://m.nettimoto.com/argo/8x8/2234374?vifAdCount=0&vifNav=Y
SilSam:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 26.02.2018 kello on 13:00 ---Juzzille tiedoksi: On täällä kaksi pyhää asiaa Volvo ja Polar. Niitä ei kannata lähteä arvostelemaan, vaikka itse omistaisitkin k.o. laitteet, jos arvostelet, joudut syntisten listalle. :D
--- Lainaus päättyy ---
Heh, vaikka mulla nyt sattuu nämä molemmat merkit olemaan niin älkööt siirtäkö mua syntisten listalle. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta