Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Transit custom kytkin luistaa
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 4.03.2018 kello on 10:22 --- Onko sulla mahdollisuuksia päästää nestettä pihalle silloin kun vika on päällä?
Tulisi yksi vika mahdollisuus todettua, itse kytkimessä olevat viat vaatii avajaiset.
--- Lainaus päättyy ---
En mä viitsi sitä enempi testailla. Oletusarvo on, että tuo korjataan takuun puitteissa ja myös kytkinlevyt vaihdetaan vaikka vika olisi muualla - ne on kuitenkin saaneet luultavimmin kokea aikamoisen määrän hiomista.
Tänään ajeltiin loppupätkä kotiin. Ensimmäisen 200km luulin jo, ettei vika enää toistu, kunnes Jämsän kohdalla alkoi tapahtua. Kytkin luisti pienilläkin vaihteilla ja oire toistui niin pahana, että ehdin jo luulla, että ei päästä Partalan mäkeä ylös asti. Sain videoituakin tilanteen. Sitten, varoittamatta vika katosi parilymmentä kilometriä myöhemmin.
Mautoilija:
Siis vika ei ole itse kytkimessä vaan sen käyttömekanismissa.
Jokatapauksessa takuuvika. Suosittelen tekemään merkit joista näkyy onko levy vaihdettu.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 4.03.2018 kello on 15:09 ---Tänään ajeltiin loppupätkä kotiin. Ensimmäisen 200km luulin jo, ettei vika enää toistu, kunnes Jämsän kohdalla alkoi tapahtua. Kytkin luisti pienilläkin vaihteilla ja oire toistui niin pahana, että ehdin jo luulla, että ei päästä Partalan mäkeä ylös asti. Sain videoituakin tilanteen.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 4.03.2018 kello on 15:09 --- Sitten, varoittamatta vika katosi parilymmentä kilometriä myöhemmin.
--- Lainaus päättyy ---
Jotain ryönää siellä täytyy olla, ilmaa tai roskaa.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 4.03.2018 kello on 15:23 ---Siis vika ei ole itse kytkimessä vaan sen käyttömekanismissa.
Jokatapauksessa takuuvika. Suosittelen tekemään merkit joista näkyy onko levy vaihdettu.
--- Lainaus päättyy ---
Ja voihan se levykin olla jo pilalla kun enempi luistanut. Eli vaadi levyn vaihto viallisten osien lisäksi.
iso-juuso:
"Korjaamon täytyy todeta vika" oli lausunto RS-Huollossa. Muuten ei korjata. Kerroin vian esiintymisestä, johon he totesivat ettei voi auttaa asiaa. No, parin viikon päästä yrittävät sitten todeta vikaa.
Esitin videon, jossa näkyy villisti heittelevä kierroslukumittari kuivalla tiellä. Siihen totesivat, että voivat kyllä lähettää videon maahantuojalle, jos eivät saa vikaa todettua. Mutta ei silläkään perusteella luvannut tähän hätään muuta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta