Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit
Fiamma markiisin sivuseinä
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 20.02.2018 kello on 22:44 ---Jos sinulla on Fiamman pussimarkiisi ja aiot ostaa pelkän Fiamma Side W Pro sivuseinän, niin ei sinun tarvitse mitään mittailla. Näethän jo videosta että tuo seinä on niin korkea että helmaa riittää. Se käy kaiken levyisiin markiiseihin. Ainakin Fiamman Caravanstore pussimarkiisin pussissa on valmiina tuollainen kumilärpäke johon tulee nojaamaan markiisin sivutuki ja sivuseinän yläkannakeputki. Auton tai vaunun seinään tuota sivuseinäelementtiä ei kiinnitetä kuin mustekaloilla videon mukaisesti. Tuo sivuseinä käy kummalle puolelle vaan tuulen tai sateen suojaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla autossa kotelomarkiisi.
88k5:
Niin, vaunuissa pussimarkiisi voi keikkua maastamitattuna vaikka 220cm korossa, kun autoissa (nykytrendin mukaan) se voi olla vaikka kattoasennuksena. Tällöin sivuseinästä pitäisi löytyä jopa 3m korkeus + helmat vielä.
Ei välttämättä edes kattokaltevuus sovi kun autoissa sivuseinän leikkaus jyrkempi kuin vaunu/van malleissa, missä markiisin asennuskorkeus selvästi matalampi. Kannattaa sovittaa ennen kauppoja.
ajuri:
Kotelomarkiisi oli tasan 4 metriä pitkä ja kotelon alapinta maasta mitattuna 2.4 metriä.
Eli tohon kompukseen sit hakee sitä markiisi etutelttaa. Jos vaikka jostain löytyisi sopiva käytetty. Thumb
Dethleffsnisti:
Joko on löytynyt seinät markiisiin? Itse tilasin Obelinkin verkkokaupasta tuollaiset sivuseinät ja etuseinän omaan Fiamman kotelomarkiisiin. Nuo Mobielin seinät käy muihinkin markiiseihin. https://www.obelink.eu/mobiel-zijwand-links.html?sqr=Side%20wall&
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: Dethleffsnisti - 12.08.2018 kello on 22:28 ---Joko on löytynyt seinät markiisiin? Itse tilasin Obelinkin verkkokaupasta tuollaiset sivuseinät ja etuseinän omaan Fiamman kotelomarkiisiin. Nuo Mobielin seinät käy muihinkin markiiseihin. https://www.obelink.eu/mobiel-zijwand-links.html?sqr=Side%20wall&
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vinkistä. Löysin koko etuteltan Kaarinasta (käytetty ) kerran. ei edes koko pakettia avattu kokonaan. No en itsekkään vielä kokonaan sitä laittanut paikoilleen, mut jos nyt syksyllä laittais :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta