Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Uuden vetoauton hankinta

<< < (2/7) > >>

jorma:
Niin ja mitä tulee tuohon automaattiin niin se on mun mielestä kyllä liioiteltua sen erin omaisuus, ainakin vetohommissa. Itse olen tämän kesän harjoitellut tuolla vaimon autom.(6v) Volvolla vaunun vetoa , mutta tullut siihen tulokseen, että meidän perheessä jatketaan mun käsivaihteisella(5v) vetohommia, se vain on jotenkin luontevampaa.Toisek seen polttoainetta kuluu huomattavasti vähemmän.

LMC-99:
Itse olen joskun vetänyt vaunuja muutamilla koslilla ja täytyy todeta että maasturi oli paras,oli sitten ylämäki.. vastatuuli.. ohitus tilanne.. tai muuten vain talviset kelit, niin ei tarvinnut pelleillä, homma pelitti niin kuin piti ja aina ei edes tiennyt oliko se vaunu perässä..joten jos turvallista peliä haet niin katso että konepellin alla on riittävästi tehoja , ei kannata näissä säästellä.

Nykyinen tupa-auton kannattaja..

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 31.07.2011     kello on 21:01 ---Hae koeajolle muutamia merkkejä. vedä vaunua silleen se löytyy. itse kiinnittäisin automaatissa vääntöön huomiota, tää on vaan mun mielipide.

--- Lainaus päättyy ---
Joo tuo on hyvä neuvo ja nyt sen voi toteuttaa kun lomaa on 3 viikkoa jäljellä.Taidankin hakea aaumuksi vaikka tuon Crv 2 litran bensakoneen autoliikkeestä(tosin ei ole turbo :() lainaksi ja vetäisen vaunun kausipaikalta kotio ja sitten jatketaan muilla merkeillä millä tehdään vetotestit.Sekä manuaali että automaatti.
Kertoilen viikon mittaan miten homma pelittää eri merkeillä jos löytys niitä mitä olen ajatellut ja mitä olette ehdotellu.

JeanS:
Volvo S80, V70 2,4 bensa automaatti on varmasti ihan pätevä laite tuon painoiselle vaunulle.
Vähän jykevämpää jos hakee niin XC70 irtoaa melkoedullisesti bensa versiona. Kokeilemisen arvoinen on myös Santa Fe bensana. Niitäkin saa ominaisuuksiin nähden edullisesti nimenomaan bensaversioina.

Weicco:
Tämä on sellainen aihe jotta en viitsi merkkiä laittaa. liikkeestä saa kyllä hyvin kokeiltavaksi vaununkin kans

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View