Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Uuden vetoauton hankinta

<< < (6/7) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: pjarvenpaa -  7.08.2011     kello on 22:53 ---Kerrotko vielä, miksi liikkeestä mieluummin kuin yksityiseltä?

--- Lainaus päättyy ---

Omassa veturissa tehtiin pari vuotta sitten vikojen ja puutteiden korjauksia takuuaikana yli 2000 eurolla - miten olisi onnistunut yksityisen myyjän kanssa.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: pjarvenpaa -  7.08.2011     kello on 22:53 ---Kerrotko vielä, miksi liikkeestä mieluummin kuin yksityiseltä?

--- Lainaus päättyy ---
http://karavaanari.org/index.php/topic,1484.0.html
Tuosta syystä. :)

pjarvenpaa:
Juu siis kyseessä teillä takuun alaiset vehkeet, mutta kun takuuta ei ole enää, niin tilanne on toinen. Itse sain viime syksynä autoa vaihtaessani oppia kantapään kautta, että jatkossa mieluummin ostan yksityiseltä useita tuhansia edullisemmalla hinnalla, kuin merkkiliikkeestä.

EMV:

--- Lainaus käyttäjältä: pjarvenpaa -  8.08.2011     kello on 07:20 ---Juu siis kyseessä teillä takuun alaiset vehkeet, mutta kun takuuta ei ole enää, niin tilanne on toinen. Itse sain viime syksynä autoa vaihtaessani oppia kantapään kautta, että jatkossa mieluummin ostan yksityiseltä useita tuhansia edullisemmalla hinnalla, kuin merkkiliikkeestä.

--- Lainaus päättyy ---
Ei tartte olla uusi tai uudehko auto. http://www.kuluttajavirasto.fi/File/40232336-3463-43d4-83a2-63b775b50ff3/Virhevastuu+ja+takuu+autokaupassa.pdf

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: pjarvenpaa -  8.08.2011     kello on 07:20 ---Juu siis kyseessä teillä takuun alaiset vehkeet, mutta kun takuuta ei ole enää, niin tilanne on toinen. Itse sain viime syksynä autoa vaihtaessani oppia kantapään kautta, että jatkossa mieluummin ostan yksityiseltä useita tuhansia edullisemmalla hinnalla, kuin merkkiliikkeestä.

--- Lainaus päättyy ---
Tuskin vm-06 vaunussa mitään takuuta enää on. ::)
Tai ainakaan mitään lämmittimeen liittyvää.
Liike otti minusta hienosti asian hoitoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View