Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Mikähän avain

<< < (2/6) > >>

ajuri:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.02.2018     kello on 13:51 ---Onko autossa jotain peitelevyjä tai vastaavia, joihin tuo sopisi?

--- Lainaus päättyy ---
tarvitaanko niissä jääkaapin suojalevyissä jotain työkalua. Itellä ei kokemusta niistäkään? Kävin noita ohjeita läpi mut mistään en löydä vastausta tuolle. :(

kimi:
Onko pyöräteline kiinnikkeissään tuon kokoisilla muttereilla. Jääkaapin, mikron ..... kätisyydet vaihdetaan usein hyvin ohuella avaimella. Onko autossa markiisi, jossain muistan nähneeni ohuen avaimen tarvetta, tästä en kyllä ole varma. Laita paikkaan josta löydät helposti, yllättäen sen käyttötarkoitus voi ilmetä. Jos edellinen omistaja on pitänyt avinten kanssa tuskin ihan turhake.

Lisäys

Mulla oli muuten aikoinaan samalainen jonkun auton radioantennin irrottamiseen esim pesun yhteydessä.

kimi:
Rompelaatikostahan tuo löytyi. Tämä oli radioantennin avain.

ajuri:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.02.2018     kello on 14:05 ---Onko pyöräteline kiinnikkeissään tuon kokoisilla muttereilla. Jääkaapin, mikron ..... kätisyydet vaihdetaan usein hyvin ohuella avaimella. Onko autossa markiisi, jossain muistan nähneeni ohuen avaimen tarvetta, tästä en kyllä ole varma. Laita paikkaan josta löydät helposti, yllättäen sen käyttötarkoitus voi ilmetä. Jos edellinen omistaja on pitänyt avinten kanssa tuskin ihan turhake.

Lisäys

Mulla oli muuten aikoinaan samalainen jonkun auton radioantennin irrottamiseen esim pesun yhteydessä.

--- Lainaus päättyy ---
Autossa on markiisi. Pyörätelineet ei. Auton antenni on kuskin ovipilarissa ulkopuolella, siihen vois sopia. Pitää koittaa siihen, kun kuntoutuu  tästä operaatiosta. Joo ja antaa olla avaimien mukana eipähän huku. Tässä uudessa autossa mulle kyll paljon opeteltavaa niin alustassa kuin korissakin.

Lerssinen:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.02.2018     kello on 14:17 ---Rompelaatikostahan tuo löytyi. Tämä oli radioantennin avain.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Mulle toi  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View