Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

2.8 idtd jakohihnan vaihtoväli

<< < (16/25) > >>

smy:
Voipi olla ihan chekkauksen paikka jos kyseisen ajanjakson kulkupeliä ostamassa. Kuinka paljon ruostetta löytyy vaikka olisi itse asia korjattukin

Mautoilija:
Katkesi tai hyppäsi, aivan sama. Piti oikein käydä moottoritilaa vilkaisemassa. 3-koppainen Ducato kun on pihalla. Moottorin peittää suojakansi.Kansi menee jakohihnakotelon yli. Joillain on omituista vettä kun menee reunan alle. Meillä vesi valuu alaspäin.
Hauskoja nämä "talviosaamattomat Italian insinöörit". Mitenhän ne Espanjassa osaavat?
Kenellä on todistettavaa tietoa 3-korisen Ducaton jakohihnavauriosta joka ei ole aiheutunut huollattamattomuude sta tai asennusvirheestä?

mjh48:
Jokainenhan saa ajaa vaihtamatta hihnaa, niin pitkään kuin huvittaa, mutta 2002 - 2006 version ohjeessa mainitaan huoltoväliksi 120tkm tai 48 kk.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 19.02.2018     kello on 17:35 ---Jokainenhan saa ajaa vaihtamatta hihnaa, niin pitkään kuin huvittaa, mutta 2002 - 2006 version ohjeessa mainitaan huoltoväliksi 120tkm tai 48 kk.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Jos ymmärsin oikein, niin hihnan tarkistus 60 tuhannen välein....

Onko öljynvaihtoväli noissa 30-40 tuhatta? :o

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.02.2018     kello on 17:47 ---Jos ymmärsin oikein, niin hihnan tarkistus 60 tuhannen välein....

Onko öljynvaihtoväli noissa 30-40 tuhatta? :o

--- Lainaus päättyy ---

En minä uskaltaisi ajaa 30 tkm samoilla öljyilla matkailuautolla.
Jossakin oli mainittu raskaassa käytössä lyhympi väli, kuitenkin vähintään kerran vuodessa, mutta kirja on tuolla autossa, enkä viitsi lähteä tarkistamaan.
Itse olen vahdattanut kerran vuodessa, kun tulee 10 tkm täyteen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View