Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
2.8 idtd jakohihnan vaihtoväli
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: Hymer 654 - 18.02.2018 kello on 21:38 --- Missäpäin olette ne kilometrinne ajaneet ennen hihnan loppumista? Eikö jossain oulun ympäritössä ole kaiken merkkiset hihnat ihmeen lyhyt ikäisiä. Ei ole kuulemma saatu vieläkään satavarmasti tutkittua ,että mistä tämä johtuu.On epäilty jopa teiden pinnasta irtoavaa pölyä. (siinäpä ihmettelemistä)
--- Lainaus päättyy ---
Tähän väittäisin että voisi olla suomen jopa maailman laajuinen ongelma.. Nuo uudet hihnat ovat hiekkapaperin oloisia. Verrattuna länsisaksan hihnaan, mikä hallin seinällä komeilee..
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 18.02.2018 kello on 21:15 ---Laita linkki tuolle eräälle foorumille, ei luulisi iso homma olevan..
--- Lainaus päättyy ---
Suljettu ryhmä, miksi se siitä muuttuu sama teksti siellä ja linkin johdosta tuo ääliö menisi pilaamaan senkin foorumin ;D
ajuri:
Harvoin noi hihnat katkeilevat kylläkin. Itse en tiedä yhtään poikki mennyttä. Kaksi tiedän Fiat Dugatoa missä on hihna hypännyt hampaiden yli ja se taas johtui täysin Fiatin tyyppiviasta. Jokainenhan itse päättää milloin hihnansa vaihtaa. Kun hoitaa hihnan vaihdon huolto-ohjeen mukaisesti en usko tulevan ongelmia. Tietysti oislukien Dugaton tyyppivika ongelmat, mutta siihenkin on kyllä keinot
millä eliminoida asia. Thumb
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 19.02.2018 kello on 08:12 --- Tietysti oislukien Dugaton tyyppivika ongelmat, mutta siihenkin on kyllä keinot
millä eliminoida asia. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kerro heti mullekkin mitä vikoja tarkoitat .
Mulla ei ole Fiatit särkyneet kun huonon käytön takia.
Nyt kylmäkäynnistyksess ä kuuluu rohinaa ja kytkimen päästä ulisee ja lämmetessään äänet loppuu .
Muttei vieläkään ole löytynyt mistä ne kuuluu ???
Tarvasjoki:
. Tietysti oislukien Dugaton tyyppivika ongelmat, mutta siihenkin on kyllä keinot
millä eliminoida asia.
Keroppa mitkä ne ducaton tyyppiviat on joka katkoo hihnan? Ja millä eliminointi tapahtuu?
[/quote]
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta