Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

2.8 idtd jakohihnan vaihtoväli

<< < (23/25) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 21.02.2018     kello on 17:56 ---Kyllä on taas monta sivua Fiatin 2.8:n jakohihnan vaihtovälistä, tästäkin ketjusta on tietoa helppo lähteä sitä tarvitsevan hakemaan kaikenmaailman ylimääräisen aiheeseen kuulumattoman paskanjauhannan joukosta  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Jos todella haluaa asian tietää, voi soittaa korjaamoon ja pyytää katsomaan autodatasta.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 21.02.2018     kello on 18:04 ---Jos todella haluaa asian tietää, voi soittaa korjaamoon ja pyytää katsomaan autodatasta.

--- Lainaus päättyy ---
Tästä asiasta olen aivan samaa mieltä...

Täällä on aiheesta mielipiteitä ja se asia selviää kolmella ekalla sivulla. Varsinaisen tiedon saa vaikkakin siitä AutoDatasta, jota minä käytän ainakin itse päivittäin.
Loput jorinat on keskustelua asiasta ja asian vierestä, koska tämä sattuu nyt vain olemaan keskustelupalsta.

Naussi:
No huutakaa vaikka hep, jolla on hihna matkakulmimesta mennyt. Ja jos mennyt, millaisilla taustoilla.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 21.02.2018     kello on 21:00 ---No huutakaa vaikka hep, jolla on hihna matkakulmimesta mennyt. Ja jos mennyt, millaisilla taustoilla.

--- Lainaus päättyy ---
Tätä yritin aiemmin kysellä. Minulle kelpaisi kaikki Ducatossa käytettävät dieselit. Vaikka 2.3-moottoreista tyyppivikoineen oli kyse. Harri tosin tietää ja kansia korjaamolla on nähty.  Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 21.02.2018     kello on 21:00 ---No huutakaa vaikka hep, jolla on hihna matkakulmimesta mennyt. Ja jos mennyt, millaisilla taustoilla.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän semmoista kukaan tunnusta!
Lava-auto seisoo tuossa pihassa, on tainnut hihna hypätä. Ehtis vaan purkaa....
Ja on multa kerran mennyt ketjukoneestakin vitja poikki.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View