Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
2.8 idtd jakohihnan vaihtoväli
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.02.2018 kello on 17:30 ---Hitsi, meillä on sitten ollut viallisia autoja, kun mikään ei ole vielä noilla km:llä hajonnut! :o
--- Lainaus päättyy ---
Sama täälläki. Pitäs kohta olla jo toinen kone puolivälissä loppua. Ja tuon kaavan mukaan takapihalla olevassa pitäs olla jo kolmas kone menossa. Kyllä on laskukaavat pettäneet insinööreillä.
Oulaa:
Sitä minä olen ajatellut miten helkutinmoiset öljynvaihtotalkoot noilla liikkeillä on kun tuhansia autoja seisoo pihoilla ja jos vuosittain on öljyt vaihdettava kun ne ei muuten kestä.
Sama noissa motskarikaupoissa kun niiden on vaihdettava vaihdokkeihinsa uudet öljyt keväin ja syksyin ja putsarikin kun muuten ne syöpyy ihan huonoiksi seisoissaan talviseisokkia.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 20.02.2018 kello on 18:55 ---Sitä minä olen ajatellut miten helkutinmoiset öljynvaihtotalkoot noilla liikkeillä on kun tuhansia autoja seisoo pihoilla ja jos vuosittain on öljyt vaihdettava kun ne ei muuten kestä.
Sama noissa motskarikaupoissa kun niiden on vaihdettava vaihdokkeihinsa uudet öljyt keväin ja syksyin ja putsarikin kun muuten ne syöpyy ihan huonoiksi seisoissaan talviseisokkia.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mietin, kun katselin vaunuja ja matkailuautoja liikkeen pihassa.....
Melkoinen lumikuorma kymmenien vaunujen päällä. Luulisi niistä jonkun alkavan vuotamaan, tai homehtumaan, mutta ei kai sitten.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 20.02.2018 kello on 18:55 ---Sitä minä olen ajatellut miten helkutinmoiset öljynvaihtotalkoot noilla liikkeillä on kun tuhansia autoja seisoo pihoilla ja jos vuosittain on öljyt vaihdettava kun ne ei muuten kestä.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi liike niitä vaihtaisi? Turhaan katetta syö. Kyllä auton/mopon ostanut kustannuksellaan öljyt vaihdattaa jos tarpeelliseksi katsoo.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 20.02.2018 kello on 19:04 ---Miksi liike niitä vaihtaisi? Turhaan katetta syö. Kyllä auton/mopon ostanut kustannuksellaan öljyt vaihdattaa jos tarpeelliseksi katsoo.
--- Lainaus päättyy ---
Leikillänihän mie tuollasta päästelin.
Tietäähän tuon nyt sokea Reettakin etteivät varmalla tee mitää mitä ei pakko ole.
Mutta kun se kampe on kuluttajalla niin sitä on huollettava valmistajan ohjeen mukaisesti ja vähän paremminkin.
Elekääkä nyt vetäkö palkokasvia sieraimeen koska ennakoivaa ,kunnollista ja asiallista huoltoa kunnioitan yli kaiken .
Mutten valohoitoa ja turhaa vouhottamista ,varsinkaan silloin kun asiakasta neuvotaan liioittelemaan huoltoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta