Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Kausipaikalla lämmittäminen
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 13.02.2018 kello on 20:45 ---Kaasupullo pitää vaihtaa ja hoitaa paikalle. Sähkö tulee johtoa pitkin...
--- Lainaus päättyy ---
Onpa iso homma, kantaa kaasupullo/pullot, entäs sitten kun sähkökatkos ::) Kaasulla mennään, ei näin köyhällä ole varaa lämmittää sähköllä ja elättää leiripaikan omistajaa.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe - 13.02.2018 kello on 22:13 ---Pitääkö porukka peruslämpöä sähköllä yllä, kun vaunulla ei olla, vai onko vaunu kylmillään?
--- Lainaus päättyy ---
Vaunu on kylmillään. CaravanControllilla laitan lämmöt päälle edellisenä päivänä. Sillähän voi säätää vaikka + 5c vaunuun, etäkäskyllä.
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 14.02.2018 kello on 01:44 --- Onpa iso homma, kantaa kaasupullo/pullot, entäs sitten kun sähkökatkos ::) Kaasulla mennään, ei näin köyhällä ole varaa lämmittää sähköllä ja elättää leiripaikan omistajaa.
--- Lainaus päättyy ---
On minulla kaksi kaasupulloa käyttää niitä kun ei sähköä.
Käyttää niinkauan kuin akussa virtaa riittää. Samoinkuin sinunkin pelkässä kaasunkäytössä.
Ruuteri:
Vähän sivuaa itse kysymystä,mutta kertokaas kokeneemmat mikä trumasta (c6002EH) hajoaa yleensä ensin? Lämmitin on 13v. vanha,joten käyttötunteja on jo varmaan runsaasti... Ja mielellään kokemuksesta, ei mutu kommenttia. Kiitos.
megaman:
^ Itsellä ainoa ongelma Trumaticissa on ollu hiilien loppuminen. Se alkaa kyllä hyvissä ajoin varoittelemaan, hiilet ei lopu laakista. mjo jelppasi ystävällisesti hiilien vaihdossa. Itse purkasin ja kasasin, mjo vaihtoi uudet hiilet.
Samalla kannattaa nuohota ylim. pölyt pois systeemistä. Lehtipuhaltimella pölyt lähtee... 8)
HiTec:
Meillä lämpö tehdään aina kaasulla koska nykyisessä vaunussa ei ole sähköpatruunaa eikä siten 230VAC lämmitysmahistakaan lainkaan ;D Mutta ex. as.autossa oli myös sähkölämmitys-vaihtoehto ja kaasulla sitä mentiin silläkin kuitenkin. Tosin siinä oli myös lattialämmitys sähköllä, jota käytettiin ihan satunnaisesti vain mukavuus-syistä, ei niinkään auton lämmitysmuotona. Ja samahan se on jääkaapissakin, kaasulla mennään vaikka kausipakalla maataankin, koska kaasussa on paremmin potkua pitämään se kaappi kylmänä kesän kovimmilla helteilläkin 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta