Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Viinikanniemi vai joku muu paikka, 23-25.9 2011?

<< < (15/28) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  5.08.2011     kello on 09:35 ---Jos tulisin, niin äänestäisin Telarantaa. Mutta kun näyttää, että Eurooppa kutsuu tuohon aikaan.

--- Lainaus päättyy ---
woihan harmituus ... mä jo mielessäni valssasin erästä rakasta kipaletta .. muistat varmaankin .. no pitää sit kauniisti niiata ja pyytää maireasti , jospa joku sen laulais , et voitas tansahtaa yhdet valssit ...ko olihan meil just 18v hääpäiväkin .. toki sen molemat  just sinä päivän  unohti , mut muistin sen kyl sopivast kultasepän oven edessä .. nyt  rannettani korista kaunis koru .. aina silloin tällöin ..  :)

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.08.2011     kello on 23:41 ---Jos ei ole tansseja saatan tulla. :D

Kattelin tuossa matkailuautoilijoid en tapahtumia netistä. Eipä muuta ollut kuin tanssitreffejä, mua ei ...kele saa sellaisille millään. Mikähän se mahtaa olla harrastuksen pääasia? Ehkä kuitenkin tanssin sijasta matkailu. Ja vaikka siitä jutteleminen, nuotiolla tai markiisin alla.

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän samoille tapaamisille mahdu niin tanssia, laulua, nuotiolla istumista, saunomista jne. Mutta kukin tehköön oman valintansa mukaan osallistumisensa. 8)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.08.2011     kello on 23:41 ---Jos ei ole tansseja saatan tulla. :D

Kattelin tuossa matkailuautoilijoid en tapahtumia netistä. Eipä muuta ollut kuin tanssitreffejä, mua ei ...kele saa sellaisille millään. Mikähän se mahtaa olla harrastuksen pääasia? Ehkä kuitenkin tanssin sijasta matkailu. Ja vaikka siitä jutteleminen, nuotiolla tai markiisin alla.

--- Lainaus päättyy ---

oliks sul ihan tylsää siel baaris , ku viimeks nähtiin ? :(

Haapaniemen Paroni:
Mulla ainakin oli hauskaa :D vaikka eka ilta meni nukkuessa ;D

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: risto66 -  5.08.2011     kello on 14:16 ---Mulla ainakin oli hauskaa :D vaikka eka ilta meni nukkuessa ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mutta siinä varmaan matkaväsymys painoi päälle. Olihan sulla matkaa sinne tulla. ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View