Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Viinikanniemi vai joku muu paikka, 23-25.9 2011?

<< < (23/28) > >>

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 22.08.2011     kello on 22:51 ---Mutta onhan se nyt isompi kuin viimeksi. ;D Jos oikein muistan.

--- Lainaus päättyy ---

Joko minä en nyt ymmärrä tai sitten jollakulla pettää muisti.
Ollaan viimeiset kaksi vuottaa kuljettu tuolla samalla omalla vaunulla..  ???

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 23.08.2011     kello on 17:01 ---Joko minä en nyt ymmärrä tai sitten jollakulla pettää muisti.
Ollaan viimeiset kaksi vuottaa kuljettu tuolla samalla omalla vaunulla..  ???

--- Lainaus päättyy ---

Mulla petti muisti, eikä ensimmäistä kertaa! ;D Se taisi olla veturi kun vaihtui, vai muistanko senkin väärin?

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 23.08.2011     kello on 18:41 ---Mulla petti muisti, eikä ensimmäistä kertaa! ;D Se taisi olla veturi kun vaihtui, vai muistanko senkin väärin?

--- Lainaus päättyy ---
Ei se vanhuus tuu kuule yksin, se tulee sen yhden sairauden kanssa jonka nimeä en muista  ;D

Veturi on nimittäin ollut sama jo reilun 5 vuotta..

Mutta joo, tänään ratkes sekin että treffeille ei tulla. On Pelastakaa lapset ryn koulutuspäivä Mobialiassa just 24.9.   :-\

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 24.08.2011     kello on 17:58 ---Ei se vanhuus tuu kuule yksin, se tulee sen yhden sairauden kanssa jonka nimeä en muista  ;D

Veturi on nimittäin ollut sama jo reilun 5 vuotta..

Mutta joo, tänään ratkes sekin että treffeille ei tulla. On Pelastakaa lapset ryn koulutuspäivä Mobialiassa just 24.9.   :-\

--- Lainaus päättyy ---

Vahinko, mutta minkä yhteensattumille teet. :(

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 24.08.2011     kello on 18:07 ---Vahinko, mutta minkä yhteensattumille teet. :(

--- Lainaus päättyy ---

Älä harmittele.

Mulla sama tauti, joko demeletti tai omeletti.?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View