Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Huijausviestikö??

<< < (14/31) > >>

Karabiilisti:
Joku haluaa vaan rahasi tililtäsi.... todennäköinen huijaus.
Sen näkee lähettäjän osoitteesta kun tarkemmin tönkii...

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 13.11.2024     kello on 08:19 ---Joku haluaa vaan rahasi tililtäsi.... todennäköinen huijaus.
Sen näkee lähettäjän osoitteesta kun tarkemmin tönkii...

--- Lainaus päättyy ---
  Varma huijaushan tuo.
  Jos äsken olisin tilannut nopeuskamera päivitykset ja maksanut kortilla, olisi vaara että olisin erehtynyt?
  Tomppa kyllä on jonkin aikaa kertonut, että päivityksiä saatavana, ajattelin ostaa kevväämmällä. Mutta kortilla en osaakkaan maksaa, aina pankkisiirrolla toistaiseksi. Joten olin huono huijattava.
  Onkohan ne saaneet jostain tiedon, että mulla puuttuu nopeuskamera päivityksiä?

Yrjö:
   "S-Pankki" textiviestillä pyytää kirjautumaan.

Hauho:
Ei koskaan saa käyttää viestissä annettua aksun kirjautumisosoitett a, vaan se on syötettävä itse puhtaalle pohjalle.
Lisäksi maksujen perusteet tarkistettava onko edes aiheellinen.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 14.12.2024     kello on 14:18 ---   "S-Pankki" textiviestillä pyytää kirjautumaan.

--- Lainaus päättyy ---
S-Pakki tai mikään muukaan ei pyydä kirjautumaan txt eikä sähköpostilla. Itsellenikin noita tippuu vaikka mistä pankista. Jos haluat nähdä onko s-pankilla asiaa. Mene suosikeissasi olevaan kirjanmerkkiin, äläkä googlella hae s pankkia. Siellä s-pankissa näkyy viestit. Tuo alkaa olla jo murheellista luettavaa, txt linkit, googlella pankin haku jne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View