Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Huijausviestikö??

<< < (2/19) > >>

tsahkali:
Taitaa huijaukset onnistua hyvin, kun huijari ei edes viitsi vaihtaa nimeä!  :o
Kuukkeli löytää näitä 'Jobform' juttuja jo vuosien takaa.

Hesus:
aina kun lukee jotain tyyliin "onneksi olkoon! olet voittanut plaaplaa" niin pitää joku herätyskello soida. liian hyvää ollakseen totta.

Haoltu:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  6.02.2018     kello on 20:25 ---  Minä kun en noista ymmärrä--onko totta?

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Tämän "Telian" kannattaa ensialkuun panostaa oikein kirjoittamiseen. Kyseessä on mielestäni puhdas huijaus.

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  6.02.2018     kello on 20:25 ---  Minä kun en noista ymmärrä--onko totta?

--- Lainaus päättyy ---

On noita huijausviesti tarjouksia muutamia tullut. Viimeksi sain tarjousviestin, kun jouduin vaihtamaan kauan käytössä olleeseen numeroom uuden sim kortin. Tämä oli Telian liittymään Samsung J5 puhelimen.

Muuten sanasta sanaan samanlaisia tarjouksia on tullut myös Elisan liittymiin. Vain Telian tilalla luki Elisa, ja puhelimen merkkinä Samsung.

Minun huomiota kiinnitti viesteissä muutama kohta. Kuten nämäkin kehoitukset. Olet yksi kymmenestä satunnaisesti valitusta, jolle saman merkkinen ja mallinen puhelin, kuin itselläsi jo on. Lähetetään ILMAISEKSI. Kuitenkin kehoitetaan toimimaan nopeasti, koska lahjoja on jäljellä vain hyvin rajallinen määrä. Saman sisältäinen tieto toistettuna kahteen kertaan.

Paras kohta on tämä. Sinun tulee vain vastata täysin anonyymiin kyselyyn saadaksesi lahjasi. Kuinka täysin anonyymille vastaajalle voi lähettää lahjan oikeaan osoittteeseen?

Minä totesin, että ilmaiset lahjat ei kiinnosta, enkä vastaa noihin kyselyihin. Delete on toimittanut kyselyviestit bittien taivaaseen.

Yrjö:
  Onko muuten nykyään sellaisia mistä oikeasti voi voittaa, ilman rahapanosta?
  Äidin serkku 50-70 luvuilla aktiivisesti osallistui kyselyihin/kilpailuihin, pikku palkintoja hän sai kymmeniä ehkä satojakin? Isompia muistaakseni, taloonsa kattohuovat, naapurille Italian matkan.
  Itse en muista voittaneeni, en edes rahapeleistä vaikka kahdesti oon lotonnutkin, muihin rahapeleihin oon osallistunut vähemmän. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View