rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Huijausviestikö??  (Luettu 10179 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:31
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #15 : 7.02.2018 kello on 14:32 »
Tänään tämmöstä ;D


Monesti s-marketin tai muun kaupan lahjakortin olen voittanut  ;D niin ja iPhonen tieto turva juttuja tyrkytetään vaikka en omista haukattua omena laitetta  ;D
Kaikki menee roskapostin puolelle  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:49
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #16 : 7.02.2018 kello on 14:46 »
  Onko muuten nykyään sellaisia mistä oikeasti voi voittaa, ilman rahapanosta?
  Äidin serkku 50-70 luvuilla aktiivisesti osallistui kyselyihin/kilpailuihin, pikku palkintoja hän sai kymmeniä ehkä satojakin? Isompia muistaakseni, taloonsa kattohuovat, naapurille Italian matkan.
  Itse en muista voittaneeni, en edes rahapeleistä vaikka kahdesti oon lotonnutkin, muihin rahapeleihin oon osallistunut vähemmän. :D

On sellaisia. Kolme palkintoa olen saanut fb:ssa olleissa arpajaisissa. Eikä maksaneet mitään.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:22
  • Häme
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #17 : 7.02.2018 kello on 16:28 »
On noita huijausviesti tarjouksia muutamia tullut. Viimeksi sain tarjousviestin, kun jouduin vaihtamaan kauan käytössä olleeseen numeroom uuden sim kortin. Tämä oli Telian liittymään Samsung J5 puhelimen.

Muuten sanasta sanaan samanlaisia tarjouksia on tullut myös Elisan liittymiin. Vain Telian tilalla luki Elisa, ja puhelimen merkkinä Samsung.

Minun huomiota kiinnitti viesteissä muutama kohta. Kuten nämäkin kehoitukset. Olet yksi kymmenestä satunnaisesti valitusta, jolle saman merkkinen ja mallinen puhelin, kuin itselläsi jo on. Lähetetään ILMAISEKSI. Kuitenkin kehoitetaan toimimaan nopeasti, koska lahjoja on jäljellä vain hyvin rajallinen määrä. Saman sisältäinen tieto toistettuna kahteen kertaan.

Paras kohta on tämä. Sinun tulee vain vastata täysin anonyymiin kyselyyn saadaksesi lahjasi. Kuinka täysin anonyymille vastaajalle voi lähettää lahjan oikeaan osoittteeseen?

Minä totesin, että ilmaiset lahjat ei kiinnosta, enkä vastaa noihin kyselyihin. Delete on toimittanut kyselyviestit bittien taivaaseen.

Sinällään huvittava tapahtuma. Kun olin lähettänyt lainauksena olevan viestin yöllä, ja suljin konetta. Mikä sieltä koneelta viimeisenä tuli näytölle. No juuri samanlainen viesti kuin Yrjö laittoi aloitukseensa. Tietysti onnittelut Elisan verkon käytöstä ja saisin ILMAISEN Applen iPadin.  Minulla on Elisan verkossa nettiyhteys.

Eipä kiinnostanut sekään tarjous. Olisikohan ollut jo 6-7 samanlainen huijaustarjous vuoden sisällä.


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #18 : 7.02.2018 kello on 17:05 »
Minäpä sain justiin ameriikanperintöä 15 miljoonaa dollaria. Siis helevetin paljon enemmän kun applen luuri tai samsungin telkkari. Ai että lämmitti köyhän sielua. Pikkasen olis pitäny rahaa lähettää järjestelykuluihin. Perintöön nähden pikkusumma.

Toisaalta, näitä perintöjä on tullu ennenkin.

Minä vaan, helevetin tyhmä oon katsonut että eikö sen perinnon pääomassa ole senverran että ottasvat siitä päältä pois ne kulut. Kyllä mä oon tyhmä. Viime vuosina oon menettänyt ainaki 100 miltsiä vaan jääräpäisyyttäni.
Siis ihan oikeesti, jos rahaa saa sillä että antaa pikkasen kulurahaa, tai tunnuksia ja salasanoja niin kyllä se kannattaa jos sillä miljoonia saa.

Mitä tulee ilmaseen iphoneen, menet ja katot. Kirjaudut ja hyväksyt sitä sun tätä. Lopulta sulla on kuukausittainen veloitus 49,90 ja homma jatkuu. Se tuli kaupanpäälle. Ei muuta kun pankkiin vaihtamaan kortin numeroa...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:57
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #19 : 7.02.2018 kello on 17:52 »
Elähän Rauzi huoli,meidänkin suku näyttäs olevan Afrikasta lähtösin.Siellä kuuluu ainaski iso perintö odottavan.Harmiksen i tarvitsevat "hieman"euroja kulujen maksamiseen.Kyllä se minua köyhää harmittaa,miljoonat ois niin lähellä,mutta kumminkin kaukana :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:39
  • Knaus Eifelland
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #20 : 7.02.2018 kello on 19:09 »
Mulla on pari 6 miljoonan punnan lottovoittoa pahan päivän varalle odottamassa. Muutaman tonnin kun lähetän, alkaa iso pyörä pyörimään...  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:41
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #21 : 7.02.2018 kello on 21:32 »
Nyt kaikki tienaamaan, Markku T tarjoaa taas karavaanari.orgin facesivulla ohjeita miten saa 500 euroa Prismaan. Nyt kaikki yrittämään niin täytyy sen jollekin onnistua  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:59
  • Autossa on pyörät
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #22 : 8.02.2018 kello on 07:56 »
Nyt kaikki tienaamaan, Markku T tarjoaa taas karavaanari.orgin facesivulla ohjeita miten saa 500 euroa Prismaan. Nyt kaikki yrittämään niin täytyy sen jollekin onnistua  ;D
Eli ilmoitti itsensä ajattelemattomaksi ahneudeksi. :-*

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:57
  • Lempäälä
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #23 : 8.02.2018 kello on 09:44 »
 Onkohan minussa jotain vikaa, kun noita huijausviestejä ei tuu joka vuosikaan? Tai sitten tyhmyyttäni en niitä huomaa. :(
  Kun -60 luvulla Vesilahtelaisena maalaisena kävin harvoin Tampereella ei minulle kaupattu kadulla aitoja Tsenit kultakelloja, kuten muille maalaisille yleensä kaupattiin, useammankin myyjän toimesta.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:31
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #24 : 8.02.2018 kello on 10:53 »
Mulle ei ole tullu miljoona perintöä vielä  :'(
Mutta s marketista taas koitti onni  :laugh:



*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:23
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #25 : 8.02.2018 kello on 11:29 »
Onkohan minussa jotain vikaa, kun noita huijausviestejä ei tuu joka vuosikaan? Tai sitten tyhmyyttäni en niitä huomaa. :(

Vikaa on.
Silloin kun Suomi oli täynnä niitä 'Olin just messuilla ja pitäs kotiin keritä....' tyyppejä,
Niin lava-auto veti niitä puoleensa niinkun p*ska kärpäsiä!
Paraimmillaan sama mies yritti parikin kertaa viikossa, kun vähän vaihtoi maisemaa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:31
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #26 : 9.02.2018 kello on 23:17 »
Prisman nimissä leviää taas Facebook-huijaus  ::)
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005560765.html

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:49
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #27 : 9.02.2018 kello on 23:24 »
Prisman nimissä leviää taas Facebook-huijaus  ::)
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005560765.html

Miten niin taas??  Pikemminkin edelleen!!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:32
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #28 : 9.02.2018 kello on 23:31 »
Olen monen ryhmän sivuilla facessa viimepäivinä ollut mutta fasen karavaanarit sivusto on ainut missä tuo enää näkyy. Voiko tästä tehdä johtopäätöksen että karavaanarit on helposti kusetettavaa väkeä?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.04.2019 kello on 18:40
Vs: Huijausviestikö??
« Vastaus #29 : 10.02.2018 kello on 04:50 »
Olen monen ryhmän sivuilla facessa viimepäivinä ollut mutta fasen karavaanarit sivusto on ainut missä tuo enää näkyy. Voiko tästä tehdä johtopäätöksen että karavaanarit on helposti kusetettavaa väkeä?
Vaikka itse olisikin niin ei kaikki muut välttämättä ole.... ;D