Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Huijausviestikö??

<< < (26/31) > >>

reissu:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 30.10.2025     kello on 07:56 ---Itäinen naapuri tarvii rahhaa sotakassaan....
noita tulee pankeilta, vakutuusyhtiöiltä, poliisilta, ulosottovirastolta, kannasta, suomi fiistä, oikeuslaitokselta, trafilta ymsyms...ihan päivittäin. Roskiin vaan kaikki.

--- Lainaus päättyy ---

Lieneekö jotain eroa omassa spostin käytössä tai spostin palveluntarjoajan roskapostin estossa, kun mulle ei vakituisesti käytössä olevaan saunalahti-osoitteeseen tule juuri lainkaan roskapostia.

Kosmic:
Harvemmin noita tulee omppuunkin

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 30.10.2025     kello on 09:34 ---Lieneekö jotain eroa omassa spostin käytössä tai spostin palveluntarjoajan roskapostin estossa, kun mulle ei vakituisesti käytössä olevaan saunalahti-osoitteeseen tule juuri lainkaan roskapostia.

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan riippuu siitä, miten paljon ja mihin tietojansa on jakanut...

Mulla Gmailiin tulee äärimmäisen harvoin mitään roskapostia nykyään. Ehkä jotain viisi vuodessa jotain postimaksujuttuja. Tekstiviesteihin ei tule yhtään.
Vuosi sitten oli aika sotku, kun nimikaima käytti vanhuuden höperönä minun postiosoitetta. Kaikkea sontaa tuli, kun kotihoidossa oleva ukko sohlasi tinderissä ja ties missä palveluissa. Sain kodinhoitajaan lopulta yhteyden ja lupasi laittaa ukon ruotuun.

megaman:
Nykyään aika hyvin suodattavat roskaposteja.

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 30.10.2025     kello on 09:34 ---Lieneekö jotain eroa omassa spostin käytössä tai spostin palveluntarjoajan roskapostin estossa, kun mulle ei vakituisesti käytössä olevaan saunalahti-osoitteeseen tule juuri lainkaan roskapostia.

--- Lainaus päättyy ---

Varmasti on eroa.
Kaikilla ei lähde vuodessa posteja sadoille eri ihmisille ja tule sadoilta. Eikä kaikilla ole käytössä yhtä paljon postilaatikoita. Joku pärjää yhdellä toinen tarvii 9 aktiivikäyttöönkin ja pari varalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View