Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Kokemuksia +30tEur matkailuauton myymisestä, itse vai myyntitili?

<< < (4/6) > >>

Catiska:
Eipä noita ole ollut tarjolla kuin manuaalilla ja sprintshiftillä. Sprintshiftillä tämä, huollettu kuitenkin. Eli, öljyt olen vaihdattanut (lootan ja hydrauliikan) sekä rele. Kyllä tuo hyvin on mennyt automaatin korvikkeena kunhan ei luistattele kytkintä kuten turbiinin kanssa voi tehdä.
Kori on oikein hyvä, ei kolhittu eikä muutenkaan rikki päältä tai sisältä. Kaikki toimii, joten sikäli mukava myydä. Jahka tulee aurinkoisia kelejä niin pitää ajaa se tallista ulos ja ottaa myyntikuvia. Tallissa ei oikein saa kummoisia kuvia aikaiseksi.

Vaimon kanssa juuri pohdiskeltiin vaunua. Samoilla linjoilla molemmat, eli kokoluokasta 560 - 600, leveä ja pariskuntavaunu parisängyllä. Katselin että n. 15 - 20tEur hintaluokasta löytyy nytkin useampi vaihtoehto, pitää vain tutustua merkkeihin tarkemmin.

Joko:
Hmm melkein väittäisin että myös oikeaa automaattia on saanut ja saikin loppupään w903 alustaan. Mutta spritsifht ei kai huono ole kunhan vaan vaihtaa releet säännöllisesti.

Edit: etkös sinä miettinyt vaihtoa vaunuun jo ennemminkin? Silloin päädyit vielä pysymään autossa?

Catiska:
Kyllä, mietin sitä jo aikaisemmin. Tuolla työsuhdeautolla kun kiskominen on ilmaista. Nyt kun ei enää tarvitse harrastusten vuoksi vetää peräkärryä (kelkkakärryä) perässä, voisi vetää vaunua.

Matkailuautosta olen kyllä pitänyt, se on helppo. Mutta vaunu olisi edullisempi.

T-Cat:
Eikös tällä ajettu kolari Viron puolella, miten korjaus onnistui siellä?

Catiska:
Juu, ajettiin. Korjaus onnistui helposti koska pusu oli niin pieni. Eli, vaihtoivat vain puskurin ja ilmastoinnin/jäähdytyksen kennot sekä flektit. Edes ajovalot tai muut osat ei menneet rikki.

Tuo kolari ei ollut kovi kova, risteyksessä edellä oleva päätti pysähtyä mutta teki sen niin myöhään että pysähtyi vasta risteysalueelle. Pojan kaveri ei saanun vankkuria pysähtymään joten antoi pienen pusun. Pojan tyttöystävä oli juuri käymässä jääkaapilla ja toki kaatui tärskyssä mutta ei edes loukannut itseään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View