rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Vetoauto vaihtuu  (Luettu 26755 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2017 kello on 23:00
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #15 : 5.09.2011 kello on 21:35 »
Vetoauto vaihtui KIA Sorento(2.2) 2,2 CRDi AWD EX A/T 5P 2011 Pitäs saada perjantaina 9.9 kunhan saavat koukun ja lohkolämppärin asennettua. Eiköhän toi 450 soliferi perässä tule  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:48
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #16 : 31.10.2011 kello on 17:58 »
Niin se vaihtuu täälläkin. Tilattuna facelift Avensis farkku 177hv:n dieselinä. Tammikuussa toimitus.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.02.2024 kello on 19:37
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #17 : 5.01.2012 kello on 18:32 »
Myös meidän vetoautomme päivittyi uudempaan. Vuoden 2003 hyvin palvellut V70 2.5T päivittyi uuteen D5-moottorilla varustettuun mallivuoden 2012 AWD-malliin. Lisävarusteeksi tuli vielä tasonsäädin Nivomat, josta ei minulla aiempaa vetokokemusta vaunun kanssa ole.
Saa nähdä miten telivaunumme tulee jatkossa perässä...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:34
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #18 : 5.01.2012 kello on 20:44 »
Money talks >:( ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:43
  • Autossa on pyörät
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #19 : 5.01.2012 kello on 21:25 »
Money talks >:( ;D
Mitäs sitten ? Onko kalusto tai varallisuusraja jossain ?
Kelpais mullekin tuollainen muttei edes ilme värähdä eikä yöuni mene vaikkei ole. Kukin tavallaan , varoillaan ja haluillaan  ;)
Kaikki olemme karavaanareita  ;D
ps tuolla virallisella on kai ihan tarpeeksi eripuraa, sinne voi mennä tekemään lisää. Ei täällä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:25
  • Kulkija
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #20 : 5.01.2012 kello on 21:28 »
^

Olen samaa mieltä ja toivoisin, että täällä EI ala minkäänlaista "kellä on varaa vaihtaa vetoautoa" -keskustelua.

Kaikki ovat tällä foorumilla samanarvoisia kaluston laadusta, titteleistä sun muista riippumatta.

Hyvää loppiaista kaikille!
-Alan

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:29
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #21 : 5.01.2012 kello on 21:37 »
^

Olen samaa mieltä ja toivoisin, että täällä EI ala minkäänlaista "kellä on varaa vaihtaa vetoautoa" -keskustelua.

Kaikki ovat tällä foorumilla samanarvoisia kaluston laadusta, titteleistä sun muista riippumatta.

Hyvää loppiaista kaikille!
-Alan

Se on täälläkin samanlailla kuin armeijan kapiaiset saunanlauteilla, ei arvomerkkejä. ;D ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:10.08.2014 kello on 22:42
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #22 : 5.01.2012 kello on 21:40 »
Onneksi olkoon uuden auton johdosta.
Toivotamme teille turvallisia ja mukavia kilometrejä.  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #23 : 5.01.2012 kello on 21:52 »
^

Olen samaa mieltä ja toivoisin, että täällä EI ala minkäänlaista "kellä on varaa vaihtaa vetoautoa" -keskustelua.

Kaikki ovat tällä foorumilla samanarvoisia kaluston laadusta, titteleistä sun muista riippumatta.

Hyvää loppiaista kaikille!

-Alan Samaa mieltä >:( Kyllähän sitä velkaa saa tehdä jos on varaa :D Monellako lukee omistajan kohdalla rahotus yhtiön nimi ;D ;D


Edit: lainaus korjattu, admin

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:09
  • Epsoo
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #24 : 5.01.2012 kello on 21:55 »
Lisävarusteeksi tuli vielä tasonsäädin Nivomat, josta ei minulla aiempaa vetokokemusta vaunun kanssa ole.

hyvä varuste, minulla oli edellisessä kulkimessa vastaava (ei ollut Volvo), vaikka takakontti oli pullollaan ja vaunu perässä niin muutaman kilsan jälkeen ryhti oli kuin tyhjällä autolla ja jousitus toimi kuten pitääkin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:43
  • Autossa on pyörät
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #25 : 6.01.2012 kello on 09:20 »
Lisäksi olen sitä mieltä : Että hyvä kun joku ostaa kunnon vetureita uutena. On sitten varaa mullakin joskus saada se käytettynä. Ettei tartte tyytyä johonkin kakkosvaihtoehtoon parempien puutteessa  8)
Tällä en viitannut tuohon awd Volvoon  ;D ;) 8) :P

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:34
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #26 : 6.01.2012 kello on 10:26 »
Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen tuolla kommentillani.En todellakaan halua aiheuttaa eripuraa palstalle,tai että oisin vetäjän vaihtajille kateellinen.Kukin varojensa ja mieltymystensä mukaan,kuten joku,ja myös itse olen joskus todennut.Sillähän se talous pyörii että joku tekee ketjun alussa jotain,niin ketju saa jatkoa...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Vetoauto vaihtuu
« Vastaus #27 : 6.01.2012 kello on 12:23 »
Pitäis varmaan itsekkin katella jotain "järkevää" vaihtoehtoa. Tolla mun Vitolla-01,ajettu 210 000km, saa vetää 1900kg.
Mutta luulenpa että moisen puntin kun siihen kytkee niin aikas laiska on. Tai ei sillä ainakaan lähetä Lemmenjoelle kultaa etsimään,- mutta meidän reissut on lähinnä kisareissuja ympäri e-suomen.

Vitolla pärjää vielä jos ei tarvii vetää kuin jotain 200 kilsan vetoja just ja just,- mut jos tulee se paikka eteen että pitäisi vetääkin 1000km!!!

Mites tollaiset Hiacet jäksaa.Onkos ne sitkeempiä? Ainaskin luotettavampia uskoisin,- tosin Vitosta on vaihdettu nyt kaikki kuluvat osat uusiin paitti kytkin! Siksi olis harmi luopua siitä kun mitään arvoa niillä ei ole-muuta kuin käyttöarvo!

Mutta mikä olis hyvä paku vaihtoehto suunnilleen samassa hintaluokassa dvs 4-7 ke?!

  • Vieras
  • Vs: Vetoauto vaihtuu
    « Vastaus #28 : 6.01.2012 kello on 12:51 »
    Pitäis varmaan itsekkin katella jotain "järkevää" vaihtoehtoa. Tolla mun Vitolla-01,ajettu 210 000km, saa vetää 1900kg.
    Mutta luulenpa että moisen puntin kun siihen kytkee niin aikas laiska on. Tai ei sillä ainakaan lähetä Lemmenjoelle kultaa etsimään,- mutta meidän reissut on lähinnä kisareissuja ympäri e-suomen.

    Vitolla pärjää vielä jos ei tarvii vetää kuin jotain 200 kilsan vetoja just ja just,- mut jos tulee se paikka eteen että pitäisi vetääkin 1000km!!!

    Mites tollaiset Hiacet jäksaa.Onkos ne sitkeempiä? Ainaskin luotettavampia uskoisin,- tosin Vitosta on vaihdettu nyt kaikki kuluvat osat uusiin paitti kytkin! Siksi olis harmi luopua siitä kun mitään arvoa niillä ei ole-muuta kuin käyttöarvo!

    Mutta mikä olis hyvä paku vaihtoehto suunnilleen samassa hintaluokassa dvs 4-7 ke?!

    Se on aika kummallista miten toisissa autoissa ne kuluvat osat kuluvat toisia nopeammin :o

    Tuon ikäisessä Hiacessa ja noilla km ei vielä öjyjä, renkaita ja suodattimia kummempaa yleensä vaihdella. Tosin takavuosina noilla km oli monasti sivuoven laakeri ja virtalukon pohja saanut uutta ehompaa. Tiedä näistä nykyisistä.
    Ja ei taida moni Hiacekuski luopua pelistään 4-7 ke, siis noilla km ja vuosiluvuilla.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:51
    • viva la France
    Vs: Vetoauto vaihtuu
    « Vastaus #29 : 6.01.2012 kello on 13:31 »
    No tuli vitolla kahdeksan vuotta ajeltua ja jonkun verran vaunua vetäen, aika usein peräkärri täynnä työkaluja myös.
    220 000 km tuli ajeltua, yksi rele, yksi erg tunnistin, yksi etuvakaaja tangon sarana, jarrupalat kahdesti ja etulevyt kerran 200 000
    kohdalla ja normi huollot 22500 välein. Joten pitäisin aika hyvänä autona tuota 110 Cdi douplekabinia.
    Ja vaunu tuli aika nätisti perässä, toisin tupla-akseli matkaaja