Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Fiat ajovalojen korkeuden säätö

(1/1)

Tarvasjoki:
Onko tietoo mekaanisen valojen korkeus säädön muuttamisesta sähköiseksi, tahi mistä saa edullisesti uuden kun ei tahdo löytyä oikein ensim Johns ?

tsahkali:
Minkä mallinen/vuotinen säätö lienee kyseessä?
Wanhempiin on laitettu esim. Skodan palikoita.

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.02.2018     kello on 11:49 ---Minkä mallinen/vuotinen säätö lienee kyseessä?
Wanhempiin on laitettu esim. Skodan palikoita.

--- Lainaus päättyy ---
2000 v ducato joo Skoda felisian mut ku ei viittis maksaa satkua joka kolmas vuosi niin ajattelin josko virittelis sähköset , Oisko joku värkännyt sellaiset? Ja mistä löyis Skoda oon yrittäny löytää netist mut ei oo onnannu.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki -  4.02.2018     kello on 17:54 --- 2000 v ducato joo Skoda felisian mut ku ei viittis maksaa satkua joka kolmas vuosi niin ajattelin josko virittelis sähköset , Oisko joku värkännyt sellaiset? Ja mistä löyis Skoda oon yrittäny löytää netist mut ei oo onnannu.

--- Lainaus päättyy ---

Mä olen antanut olla huomautuksen 9v rekisteriotteessa. Tai joka kerta katsuri ei ole edes laittanut kun tietää taudin.
Ei ole vielä kukaan tienpäällä puuttunut

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki -  4.02.2018     kello on 17:54 --- 2000 v ducato joo Skoda felisian mut ku ei viittis maksaa satkua joka kolmas vuosi niin ajattelin josko virittelis sähköset , Oisko joku värkännyt sellaiset? Ja mistä löyis Skoda oon yrittäny löytää netist mut ei oo onnannu.

--- Lainaus päättyy ---
Mä tuunasin Skoda Feliciaan "tankattavat", eli täytin vanhat. Metallitulpan tilalle metalliputket, ja isolla ruutalla glykolia piiriin..
Auto myyty aikaa sitten..

Jossain vanhassa ketjussa kuviakin.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View