Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Fiat ajovalojen korkeuden säätö
(1/1)
Tarvasjoki:
Onko tietoo mekaanisen valojen korkeus säädön muuttamisesta sähköiseksi, tahi mistä saa edullisesti uuden kun ei tahdo löytyä oikein ensim Johns ?
tsahkali:
Minkä mallinen/vuotinen säätö lienee kyseessä?
Wanhempiin on laitettu esim. Skodan palikoita.
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 4.02.2018 kello on 11:49 ---Minkä mallinen/vuotinen säätö lienee kyseessä?
Wanhempiin on laitettu esim. Skodan palikoita.
--- Lainaus päättyy ---
2000 v ducato joo Skoda felisian mut ku ei viittis maksaa satkua joka kolmas vuosi niin ajattelin josko virittelis sähköset , Oisko joku värkännyt sellaiset? Ja mistä löyis Skoda oon yrittäny löytää netist mut ei oo onnannu.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 4.02.2018 kello on 17:54 --- 2000 v ducato joo Skoda felisian mut ku ei viittis maksaa satkua joka kolmas vuosi niin ajattelin josko virittelis sähköset , Oisko joku värkännyt sellaiset? Ja mistä löyis Skoda oon yrittäny löytää netist mut ei oo onnannu.
--- Lainaus päättyy ---
Mä olen antanut olla huomautuksen 9v rekisteriotteessa. Tai joka kerta katsuri ei ole edes laittanut kun tietää taudin.
Ei ole vielä kukaan tienpäällä puuttunut
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 4.02.2018 kello on 17:54 --- 2000 v ducato joo Skoda felisian mut ku ei viittis maksaa satkua joka kolmas vuosi niin ajattelin josko virittelis sähköset , Oisko joku värkännyt sellaiset? Ja mistä löyis Skoda oon yrittäny löytää netist mut ei oo onnannu.
--- Lainaus päättyy ---
Mä tuunasin Skoda Feliciaan "tankattavat", eli täytin vanhat. Metallitulpan tilalle metalliputket, ja isolla ruutalla glykolia piiriin..
Auto myyty aikaa sitten..
Jossain vanhassa ketjussa kuviakin. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
Siirry pois tekstitilasta