Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuljun löytötavaratalo eli Kuljun kartano Lopettaa.

<< < (2/4) > >>

Yrjö:
  Tässä paikallislehdessä oli spekulointia että:
  Kuinka olis käynyt jos Hannu Lehtosen haaveet kauppakylästä viime vuosituhannella olisivat toteutuneet. Ne muistaakseni kaatuivat siihen että, Hannu olisi halunnut maalaiskylän aukioloajat, eli ei kaavaa. Rakennuslupia taas ei herunut ilman kaavoitusta, tonttia siinä kyllä oli valmiina. Kaava-alueilla tuolloin oli tiukat aukiolo määräykset, Hannu olisi halunnut vapaammat aukiolot, kukapa ei tuolloin olisi?
  Jos tässä olisi ollut kauppakylä valmiina, olisiko Sukari teettänyt Ideaparkin muualle?
  Ainahan voidaan jossitella loputtomiin, ehkä osa olisi toteutunutkin?

jus66si:
Pakko on sanoa että itse diggaan enemmän tuollaista Kuljun kartano tyyppistä miljöötä. Isot keskittymät kun ei yllätä mitenkään. Toistensa klooneja olevat liikkeet on suoraan sanoen tylsiä. Porukkaa kuin Tokion metrossa ja kun jotain lähdit hakemaan niin oho, se onkis loppu. Tai sitten tuumitaan "ei meillä tuollaista edes myydä". Viimeksi naureskelin Tokmannilla, kun ei ollut tupakansytytin pistoketta valikoimissa. Kun kysyin, niin tuli reipas vastaus "ei näitä kannata pitää hyllyssä,". Jaa no... Kuljusta kyllä löyty ... ::)

Mun mielestä Kuljun kartanon ongelma on ollut se, että se on ollut liian hiljaa olemassaolostaan. Ja se on iso ongelma, jos aiotaan tehdä rahaa.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 10.02.2018     kello on 20:36 ---    Kuinka olis käynyt jos Hannu Lehtosen haaveet kauppakylästä viime vuosituhannella olisivat toteutuneet.

--- Lainaus päättyy ---
  En niin kovin hyvin Hannu Lehtosta tuntenut, koska vain muutaman kerran olin siellä töissä. Mutta mulla oli tapana sanoa että johtajan tuntee siitä, että hänellä on melkein yhtä likaiset vaatteet kun mulla. Hänhän yleensä teki ne likaisemmat/raskaammat hommat.Tietenkin hän teki myös ne "kravatti" hommat, niissä en häntä  tavannut.
  Muistaakseni, kun tuo kauppakylä ei lähtenyt liikkeelle, hän laajensi pikku hiljaa  Lielahteen, Nokialle ja Ylöjärvelle, joka viimeisenä toimi + merkillä, sekä osti Haarlan entisen paperin jalostustehtaan. Joten tuolloin talous oli kunnossa--luullakseni?

Lerssinen:
Ei nyt liity sillai suoraan kuljuun mutta harmittaa kun Kajaanista lopetti maxi-makasiini.. Sieltä joskus teki löytöjä mutta nykyinen tokmanni siinä tilalla kauppaa samaa kiinankrääsää kuin kaikki muutkin  :-X

Jgahpir:
Kuljun kartanon lisäksi loppuvat varmaan Löytötavaratalot Ylöjärveltä ja Tampereen Lielahdesta.  Näiden myötä loppuu kahdenkympin kaasu Pirkanmaalta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View